اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد

برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم در زنجان خبر داد.

برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در زنجان

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های مهم اداره کل اوقاف برگزاری مسابقات قرآن است.

وی با اشاره به اینکه مسابقات قرآن کریم در مرحله شهرستانی در مهرماه برگزار می‌شود، افزود: در حال حاضر ثبت‌نام از متقاضیان به این منظور آغاز شده است.

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: مسابقات مذکور در اواخر مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم در زنجان، خدابنده، ابهر، آب‌بر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام خدابنده‌لو گفت: در شهرستان ایجرود نیز در صورتی که اداره اوقاف در این شهرستان ایجاد شود، مسابقات مذکور برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات اذان و تواشیح در استان افزود: این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: مسابقات مذکور در دو بخش افراد بالای 16 و زیر 16 سال و همچنین مسابقات اذان نیز ویژه برادران برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سال گذشته 2 هزار نفر در مسابقات قرآن مذکور شرکت کردند، افزود: مسئولان اداره اوقاف در تلاش هستند که این تعداد در استان زنجان افزایش پیدا کند.

حجت‌الاسلام خدابنده‌لو در ادامه با اشاره به سایر فعالیت‌های قرآنی اداره کل اوقاف استان زنجان افزود: برگزاری محافل انس با قرآن در امامزاده‌های استان از جمله فعالیت‌های قرآنی اداره کل اوقاف است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول