اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت رزم‌آوران چهارمحال و بختیاری:

رزم‌آوران چهارمحال و بختیاری در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت رزم‌آوران چهارمحال و بختیاری از شرکت رزم‌آوران این استان در مسابقات انتخابی تیم ملی خبر داد.

رزم‌آوران چهارمحال و بختیاری در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عزت‌الله رئیسی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی این استان با اعلام این خبر اظهار داشت: تیم‌های الف و ب این استان در رشته رزم‌آوران به منظور حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی به استان اصفهان عازم شدند.

وی افزود: مسابقات ر‌زم‌آوران انتخابی تیم ملی کشور از امروز به مدت دو روز به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود.

رئیسی بیان کرد: تیم (الف) استان چهارمحال و بختیاری با ترکیب علی‌اکبر وصال مرادی، اصغر اورنگی، اسماعیل کریمیان، مجتبی عالی‌پور، رشید میرزائیان، سجاد موسوی، محمدحسین کریم‌زاده، حمید کریمی، سید کریم حسینی و محمد علیدادی و تیم (ب) نیز متشکل از سجاد سلطانی، وحید رئیسی، رضا عالی‌پور، صفر میری مطلق و فرشید احمدی به مصاف رقبا می‌روند.

رئیس هیئت رزم‌آوران چهارمحال و بختیاری گفت: نفرات منتخب رزم‌آور این استان به مربیگری مختار خدابخشی و سرپرستی سید احمد حسینی برای کسب سهمیه حضور در تیم ملی و اعزام به مسابقات جهانی بلژیک در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این مسابقات تنها راه رسیدن به تیم ملی و حضور در مسابقات جهانی است، اذعان کرد: این موضوع سبب بالا رفتن سطح رقابت میان ورزشکاران سراسر کشور برای کسب سهمیه ورود به مسابقات جهانی شده است.

رئیسی با اشاره به استقبال خوب مردم استان چهارمحال و بختیاری به این رشته ورزشی گفت: این رشته ورزشی در چهارمحال و بختیاری طرفدار و علاقه‌مندان زیادی دارد که در صورت حمایت بیشتر مسئولان، ورزشکاران زیادی به این رشته ورزشی گرایش پیدا کرده و جذب آن می‌شوند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول