اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام خبر داد

حضور تیم‌های ایلامی در مسابقات بین‌المللی کربلا

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: در تفاهم‌هایی که با مدیر ورزش استان کربلا در زمینه ورزش داشتیم، مقرر شد زمینه حضور تیم‌های قدرتمند ایلامی در مسابقات بین‌المللی که در کربلا برگزار می‌شود فراهم شود.

حضور تیم‌های ایلامی در مسابقات بین‌المللی کربلا

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، فرزاد فتاحی صبح امروز در دیدار با مدیرکل ورزش استان واسط عراق اظهار داشت: در دیدارهای چند روز اخیر تفاهم‌های دو جانبه‌ای بین مسئولان ورزش دو استان ایلام و واسط عراق امضاء شد.

وی ادامه داد: از مفاد تفاهم‌نامه‌های امضا‌ء شده، افزایش و توسعه مراودات ورزشی بین دو استان ایلام و واسط عراق بوده که با استقبال طرفین مواجه شده است.

این مسئول اضافه کرد: استان ایلام آمادگی دارد در زمینه‌های مختلف فنی مهندسی، ورزش‌های بومی و محلی و ورزش قهرمانی تلاش کند.

فتاحی تصریح کرد: ایلام دارای توانمندی‌های زیادی است و در طول سال گذشته ورزشکاران ما موفق شدند 45 بار پرچم مقدس کشورمان را در صحنه‌های مختلف ورزشی بین‌المللی به اهتزاز درآورند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: این دستگاه معتقد است ورزش زبان مشترک ارتباط ملت‌هاست و می‌تواند پل ارتباطی بسیار خوبی بین دو استان واسط عراق و ایلام باشد.

وی ادامه داد: در دیدار با مدیر ورزش استان کربلا تفاهم‌های خوبی در زمینه ورزشی داشتیم و مقرر شد مسابقات بین‌المللی که در کربلا برگزار می‌شود زمینه حضور تیم‌های قدرتمند ایلام در این مسابقات فراهم شود.

این مسئول اضافه کرد: این دستگاه اجرایی از هیچ کوششی برای توسعه مراودات ورزشی بین دو کشور ایران اسلامی و عراق کوتاهی نمی‌کند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول