اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی دولتی چهارمحال و بختیاری:

650 نانوایی غیرحجیم و سنتی در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی دولتی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 650 نانوایی غیرحجیم و سنتی در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارند.

650 نانوایی غیرحجیم و سنتی در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارند

محسن ضیائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری قبل از هدفمند کردن یارانه‌ها یکی از پرمصرف‌ترین استان‌های کشور در بحث نان بوده اما با اجرای این قانون وضعیت مصرف نان در استان تغییر و بهبود یافت.

وی افزود: با این وجود به تعداد نانوایی‌ها در این استان نیز افزوده شده و بر همین اساس فرصت‌های شغلی جدیدی نیز در این بخش ایجاد شد.

ضیائی به ایجاد سامانه کیفیت‌سنجی پخت نان در این استان اشاره کرد و گفت: این سامانه به مردم این امکان را می‎دهد که بتوانند نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص کیفیت نان مصرفی به مسئولان به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات احتمالی ارائه دهند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی دولتی چهارمحال و بختیاری در خصوص اهداف ایجاد این سامانه افزود: توجه به نظرات و دیدگاه‏های مصرف‌کنندگان در زمینه کیفیت و بهداشت نان تولیدی از مهم‌ترین اهداف راه‎اندازی این سامانه است.

وی خاطرنشان کرد: در این سامانه مصرف‌کنندگان در زمان مراجعه به واحدهای نانوایی می‌توانند در صورت تمایل نظرات و پیشنهادات خود را به صورت نام شهر، نمره کیفیت و کد نانوایی به شماره 30001518 پیامک کنند.

ضیائی ادامه داد: محدودیتی برای ایجاد واحدهای نانوایی در استان چهارمحال و بختیاری وجود ندارد و افرادی که تمایل به ایجاد نانوایی دارند، می‌توانند پس از اخذ گواهی از مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای نسبت به راه‌اندازی واحد نانوایی بر اساس مقررات خاص آن اقدام کنند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول