اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت بسکتبال قزوین خبر داد

قزوین میزبان مسابقات کشوری مینی‌بسکتبال

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس هیئت بسکتبال استان قزوین از میزبانی این استان از مسابقات کشوری مینی‌بسکتبال خبر داد.

قزوین میزبان مسابقات کشوری مینی‌بسکتبال

افسانه حسن‌نایبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان این مطلب اظهار کرد: این مسابقات کشوری با حضور تیم‌هایی از استان‌های گیلان، کرمانشاه و خراسان جنوبی در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شده و به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی با بیان اینکه تیم مینی‌بسکتبال قزوین در این مسابقات کشوری حضور پررنگی خواهد داشت، تصریح کرد: تیم مینی‌بسکتبال قزوین با تلاش‌های بی‌وقفه در پی شکست‌ دادن رقیبان خود هستند تا برای قزوین مدال‌آوری کنند.

حضور دو بانوی قزوینی در اردوی تیم ملی بسکتبال کشور

نایب‌رئیس هیئت بسکتبال استان قزوین اذعان کرد: این دو تن به همراه دیگر ملی‌پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال از 24ام همین ماه تمرینات خود را در جزیره کیش آغاز و 28ام نیز به تمرینات خود پایان می‌دهند.

وی ادامه داد: مژگان خدادادی و سعیده الی بازیکنان تیم بسکتبال بانوان قزوین علاوه بر حضورشان در این اردو، دفعات متعددی نیز به اردوهای تیم ملی بسکتبال کشور دعوت شده و مقام‌های عدیده‌ای در این رشته کسب کرده‌اند.

حسن‌نایبی پیرامون آمادگی این دو بسکتبالیست قزوینی تصریح کرد: خدادادی و الی در وضعیت مطلوبی قرار دارند و پیش از اینکه به اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان کشور دعوت شوند، شش روز هفته به صورت تمام وقت تمرینات خود را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دادند.

وی در خاتمه یاد‌آور شد: هر ساله هیئت بسکتبال قزوین استعدادیابی لازم در مدارس را به عمل می‌آورد و اگر استعدادیابی انجام نشود، قزوین تیم مینی‌بسکتبال خود را از دست می‌دهد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول