اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بسکتبال استان قم:

راهیابی به مرحله نهایی آغاز تحول در بسکتبال قم خواهد بود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بسکتبال استان قم گفت: صعود بسکتبالیست‌های قم به مرحله دوم مسابقات قهرمانی جوانان کشور آغازی برای موفقیت بسکتبال قم خواهد بود.

راهیابی به مرحله نهایی آغاز تحول در بسکتبال قم خواهد بود

محسن نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: از بین نیروهای جوان مستعد فعال در بسکتبال استان قم، تلاش کردیم چهره‌های مستعد را شناسایی کرده و با ترکیبی از بهترین‌ها در مسابقات رده‌های سنی پایه کشور شرکت کنیم که خوشبختانه این مهم برای ما نتیجه‌بخش بود.

وی ادامه داد: بعد از برگزاری چند مرحله اردو و تمرینات متوالی زیر نظر کادر فنی، تیم را به مصاف تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان کشور فرستادیم تا بتوانیم حرکتی جدید در مسیر رو به پیشرفت بسکتبال قم برداشته باشیم.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم اضافه کرد: با شرایط ویژه‌ای تیم را برای اعزام به مسابقات قهرمانی بسکتبال جوانان کشور آماده کردیم و در نهایت این تیم با ترکیبی خوب متشکل از بازیکنان آماده میزبان برگزاری مسابقات جوانان کشور شد و نتایج خوبی هم کسب کرد.

وی افزود: تیم ما در این مسابقات برابر تیم‌های بسکتبال جوانان استان‌های قزوین، همدان و مرکزی جدال سخت و پایاپایی برگزار کرد که در نهایت این بازی‌ها با برتری تیم مستعد و توانمند قم به پایان رسید و خوشبختانه تیم قم با اقتدار به مرحله نهایی راه یافت.

نادری تصریح کرد: در جدال با تمام تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره شاهد بروز استعدادهای جوانان آینده‌دار بسکتبال قم بودیم و خوشبختانه در هر سه دیدار این مرحله از مسابقات با اختلاف و شایستگی موفق به کسب پیروزی شدیم تا جواز صعود به مرحله بعد را کسب کنیم.

نادری ابراز داشت: در این مسابقات با توجه به اینکه تیم ما نتیجه بسیار خوبی گرفت، انگیزه بازیکنان ما بیشتر شده و با قدرت و توانایی بالا در مرحله نهایی پیکارهای قهرمانی رده سنی جوانان کشور به مصاف حریفان می‌رویم.

وی یادآور شد: دیدارهای مرحله بعدی مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان کشور طبق برنامه‌ای که فدراسیون بسکتبال اعلام خواهد کرد، برگزار می‌شود.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم در ادامه به حضور تیم قم در مسابقات لیگ کشور اشاره کرد و افزود: رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌‌های کشور امسال در حالی برگزار می‌شود که تیم قم در یکی از لیگ‌های دسته اول و برتر حضور پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: برای ما موفقیت در مسابقات لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور بسیار اهمیت دارد و تلاش می‌کنیم برای دستیابی به این خواسته خود، تیمی با بهترین نفرات را در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور به میدان بفرستیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول