اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسکتبال قهرمانی جوانان کشور

نخستین پیروزی بسکتبالیست‌های همدان برابر مرکزی رقم خورد

خبرگزاری فارس: بسکتبالیست‌های تیم جوانان همدان در مسابقات قهرمانی رده سنی جوانان کشور موفق به کسب نخستین پیروزی خود برابر تیم مدعی مرکزی شدند.

نخستین پیروزی بسکتبالیست‌های همدان برابر مرکزی رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دیدارهای مرحله مقدماتی پیکارهای بسکتبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور در سال 1391 با رقابت تیم‌های مدعی در شش گروه مقدماتی در حال برگزاری است و طی آن تیم جوانان هیئت بسکتبال همدان در بازی‌هایی که به میزبانی هیئت بسکتبال قم در گروه دوم برگزار می‌شود چهارشنبه شب از سد مرکزی عبور کرد تا جدی‌ترین رقیب تیم جوانان قم لقب بگیرد.

این در شرایطی است که در این گروه تیم‌های بسکتبال جوانان قم، مرکزی، همدان و قزوین بازی‌های خود را تا روز جمعه دهم شهریور ماه به شکل دوره‌ای در شهر مقدس قم برگزار می‌کنند تا چهره صعودکننده‌ها به مرحله بعد مشخص شود.

در حالی که تیم‌های مدعی شرکت‌کننده در بازی‌های گروه دوم در شهر قم مستقر هستند، در نهایت دو تیم از این گروه به جمع تیم‌های برتر صعودکننده از گروه‌های مختلف در مرحله نهایی این رقابت‌ها خواهند پیوست.

در ادامه دیدارهای مرحله گروهی این مسابقات در حضور علاقمندان پر تعداد بسکتبال به میزبانی شهر قم، تیم‌ بسکتبال رده سنی جوانان هیئت همدان در جدالی حساس و البته برتر در مقابل تیم جوانان هیئت بسکتبال مرکزی موفق به کسب نخستین پیروزی خود شد.

در حالی که تیم جوانان بسکتبال همدان در دیدار افتتاحیه بازی‌های این گروه برابر مرکزی بازی می‌کرد، با تحمیل شکست 44 بر 41 به تیم بسکتبال جوانان مرکزی یکی از مدعیان صعود از این گروه شد در حالی که تیم قم نیز با پیروزی در نخستین مسابقه خود همانند همدان دو امتیازی شد و البته قم به لحاظ پیروزی با امتیاز بهتر بالاتر از همدانی‌ها در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در این دیدار که در حضور کادر فنی و بازیکنان تیم‌های جوانان قم و قزوین برگزار شد، تیم همدان و مرکزی بازی نزدیک و فشرده‌ای را ارائه کردند اما این جدال نزدیک در نهایت با برتری دو امتیازی تیم جوانان همدان پایان یافت.

بدین ترتیب در پایان بازی‌های روز نخست بسکتبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور در گروه دوم مرحله مقدماتی، تیم بسکتبال جوانان قم در صدر جدول رده‌بندی ایستاد و بسکتبالیست‌های جوان همدان با تفاضل گل کمتر رقیب اصلی تیم جوانان قم هستند.

اما در روز دوم بسکتبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور در شهر مقدس قم،‌ دو مسابقه دیگر در حضور تماشاگران علاقمند به بسکتبال برگزار می‌شود که می‌تواند تا پیش از بازی‌های روز جمعه تکلیف تیم‌های صعودکننده را تا حدودی مشخص کند که در مهم‌ترین بازی قم به مصاف همدان می‌‌رود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول