اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بسکتبال قم:

4 تیم نماینده قم در بسکتبال قهرمانی کشور هستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بسکتبال استان قم گفت: تیم‌های چهار رده سنی به نمایندگی از این هیئت در مسابقات قهرمانی کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

4 تیم نماینده قم در بسکتبال قهرمانی کشور هستند

حسن نادری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: برنامه و زمان برگزاری رقابت‌های بسکتبال قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف پایه از سوی فدراسیون بسکتبال در حالی اعلام شد که قم نیز همانند سایر هیئت‌های استانی در هر چهار رده سنی این رقابت‌ها با اعزام تیم‌هایی قوی و مدعی به مصاف حریفان خواهد رفت.

وی ادامه داد: تیم‌های شرکت‌کننده در پیکارهای بسکتبال قهرمانی کشور در شش منطقه تقسیم‌بندی شده‌اند و با توجه به حضور چهار تیم در هر منطقه، یکی از تیم‌ها میزبان بازی‌های یک رده سنی این دوره از پیکارها خواهند شد.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم بیان کرد: تیم‌های مینی بسکتبال، نونهالان، نوجوانان و جوانان بسکتبال استان قم در گروه دوم مسابقات قهرمانی کشور قرار دارند، گروهی که در آن با تیم‌های هیئت مرکزی، قزوین و همدان باید مسابقه دهند.

وی ابراز داشت: در گروه دوم مقدماتی، رقابت‌های رده سنی مینی بسکتبال در روزهای یازدهم تا چهاردهم شهریور ماه با رقابت تیم‌ها به شکل دوره‌ای به میزبانی هیئت بسکتبال استان همدان برگزار می‌شود تا تیم‌های صعود کننده مشخص شوند.

نادری با اشاره به برگزاری رقابت‌های رده سنی نونهالان بسکتبال قهرمانی پسران کشور در قزوین بیان کرد: هیئت بسکتبال استان قزوین از هفتم شهریور ماه میزبان تیم‌های مرکزی، قم و همدان در گروه دوم بسکتبال قهرمانی کشور خواهد بود.

وی یادآور شد: رقابت‌های رده سنی نوجوانان نیز با رقابت تیم‌های مدعی صعود در گروه دوم به میزبانی هیئت بسکتبال استان مرکزی به انجام می‌رسد و تیم‌های رده سنی جوانان نیز روزهای پایانی این هفته به میزبانی هیئت بسکتبال استان قم با یکدیگر پیکار می‌کنند.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم با اشاره به تیم‌های حاضر در دیگر گروه‌های مقدماتی خاطر نشان کرد: در گروه نخست تیم‌های تهران و البرز قرار دارند در حالی که در گروه چهارم تیم‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در هر چهار رده سنی به رقابت می‌پردازند.

وی عنوان داشت: در گروه پنجم مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور نیز تیم‌های مینی بسکتبال و نونهالان، نوجوانان و جوانان بسکتبال استان‌های اصفهان، چهار محال و بختیاری، کرمان و یزد مسابقه می‌دهند در حالی که مدعیان صعود از گروه ششم تیم‌های پایه بسکتبال کردستان، کرمانشاه، لرستان و ایلام هستند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول