اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حریفان تیم بسکتبال کرمانشاه مشخص شدند

خبرگزاری فارس: حریفان تیم بسکتبال کرمانشاه در مرحله دوم مسابقات قهرمانی کشور مشخص شدند.

حریفان تیم بسکتبال کرمانشاه مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه، الهه دارستانی با اعلام این مطلب اظهار کرد: در این دوره داوری مجموعاً 22 نفر شرکت داشتند.

نایب رئیس هیئت بسکتبال استان کرمانشاه افزود: این دوره به مدرسی مریم کوهستانی، داور بین‌المللی بسکتبال ایران به مدت 3 روز در مجموعه ورزشی کوثر کرمانشاه برگزار شد.

فدراسیون بسکتبال گروه‌بندی مرحله دوم مسابقات قهرمانی کشور بانوان را در دو رده سنی امید و مینی بسکتبال اعلام کرد و بر‌ این‌ اساس حریفان تیم بسکتبال کرمانشاه نیز در این دو رده سنی مشخص شدند.

مرحله مقدماتی مسابقات بانوان قهرمانی کشور در مناطق هشت‌گانه کشور در رده‌های مینی و امید در تیر ماه برگزار و تیم‌های راه یافته به مرحله دوم در قالب چهار گروه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

بر این‌اساس تیم بسکتبال بانوان کرمانشاه در رده امید و در گروه C در کنار تیم‌های همدان، آذربایجان‌غربی و خوزستان هم گروه شده است.

همچنین تیم کرمانشاه در رده مینی بسکتبال مرحله دوم قهرمانی کشور در گروه D و در کنار تیم‌های قزوین، خراسان رضوی و گیلان قرار گرفته است.

تیم هیئت بسکتبال بانوان استان کرمانشاه در کنار هفت تیم دیگر کشور در گروه "الف" مسابقات لیگ دسته اول کشور قرار گرفت.

مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور قرار است با حضور 16 تیم در قالب دو گروه هشت تیمی از هفتم شهریور ماه برگزار شود.

تیم هیئت بسکتبال کرمانشاه در گروه اول مسابقات لیگ یک، با تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، هیئت بسکتبال همدان، نیکنام تهران، هیئت بسکتبال ارومیه، هیئت بسکتبال سیستان، نفت آبادان و هیئت بسکتبال امید فارس هم‌گروه شده است.

هفته اول از دور رفت مسابقات، از هفتم تا دهم شهریور ماه در شهرهای همدان و رشت برگزار خواهد شد و هفته دوم آن از 29 تا 31 شهریور ماه و به صورت همزمان در شهرهای زاهدان و کرج برگزار می‌شود.

همچنین در گروه "ب" نیز تیم‌های طائرپور شمیرانات، هیئت بسکتبال چهار محال، بسیج شهرداری کرج، هیئت بسکتبال بوشهر، هیئت بسکتبال گیلان، خانه بسکتبال مشهد، نفت مسجد سلیمان‌، هیئت بسکتبال زنجان نیز مقابل هم به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول