اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی کردستان:

62 فقره سرقت خودرو در سنندج کشف شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی کردستان از کشف 62 فقره سرقت خودرو و لوازم داخل آن در شهرستان سنندج خبر داد.

62 فقره سرقت خودرو در سنندج کشف شد

علی احمدی‌تبار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی استان در پی دریافت خبرهایی مبنی بر سرقت لوازم داخل خودرو و سرقت خودرو در سطح شهرستان سنندج مراتب را به صورت ویژه با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در دستور کار قرار دادند.

به گفته وی، با تلاش بی‌وقفه ماموران پلیس آگاهی و شناسایی مخفیگاه سارقان خودرو، ماموران با هماهنگی با مقام قضایی دو سارق حرفه‌ای خودروها را دستگیر و آنها را مورد بازجویی دقیق و فنی پلیسی قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی کردستان خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده نخست منکر هر گونه سرقتی شدند، اما در ادامه بازجویی‌ها به 23 فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان سنندج اعتراف کردند.

احمدی‌تبار خاطرنشان کرد: تمامی خودروهای مسروقه‌ای که متهمان به سرقت آنها اعتراف کرده بودند، توسط ماموران پلیس آگاهی و انتظامی استان کردستان کشف شده‌اند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی کردستان همچنین در پی دستگیری دو سارق حرفه‌ای توسط ماموران کلانتری 13 سنندج آنها را به صورت ویژه مورد بازجویی قرار داده و موفق به کشف 39 فقره سرقت داخل خودرو شدند.

رئیس پلیس آگاهی کردستان اضافه کرد: چهار سارق دستگیر شده بعد از بازجویی و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گفته احمدی‌تبار، مهم‌ترین رسالت و هدف پلیس حفظ و برقراری امنیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف در جامعه است و برای تحقق آن با تمام توان و امکانات تلاش می‌کند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول