اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف اسدآباد خبر داد

بهره‌برداری از جایگاه سی.ان.جی موقوفه بکایی در اسدآباد

خبرگزاری فارس: سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد از بهره‌برداری جایگاه سی.ان.جی موقوفه مرحوم بکایی طی 20 روز آینده در اسدآباد خبر داد.

بهره‌برداری از جایگاه سی.ان.جی موقوفه بکایی در اسدآباد

حسن نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در شهرستان اسدآباد 17 موقوفه، 350 رقبه و 17 بقعه متبرکه وجود دارد، اظهار کرد: بیش از 180 مکان مذهبی در این شهرستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه اکثر موقوفات شهرستان اسدآباد با نیت درمانی، مذهبی و برگزاری مراسم محرم و صفر است، به پروژه‌های عمرانی اوقاف در این شهرستان اشاره کرد.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد با اشاره به طرح جامع امامزادگان در راستای تبدیل به قطب‌های فرهنگی، عنوان کرد: در حال حاضر سه بقعه متبرکه اسدآباد هدف اجرای طرح جامع امامزادگان هستند.

وی به افتتاح جایگاه موقوفه CNG مرحوم بکایی اسدآباد و افتتاح موقوفه جامعة‌القرآن اشاره و تصریح کرد: احداث جایگاه CNG از محل اعتبارات اوقاف از موقوفات بوده که در حال حاضر بیش از 5 میلیارد تومان هزینه در بر داشته که از این مقدار یک میلیارد تومان از کمک‌های بلاعوض دولتی شامل تجهیزات بوده است.

نوروزی با بیان اینکه ارزش ریالی محل احداث پروژه 3.5 میلیارد تومان است، افزود: این پروژه با مشارکت موقوفات همدان اجرایی شده است.

وی در ادامه سخنانش ابراز کرد: این پروژه زمینه اشتغال چهار نفر نیروی انسانی را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه این پروژه شامل احداث پمپ بنزین نیز بوده است، گفت: پمپ بنزین این مجموعه چند ماهی است به بهره‌برداری رسیده که ارزش ریالی آن نیز بالغ بر 2 میلیارد تومان است.

وی متذکر شد: با بهره‌برداری از جایگاه CNG موقوفه بکایی پروژه پمپ بنزین نیز طی 20 روز آینده اجرایی خواهد شد.

نوروزی در پایان سخنانش با بیان اینکه مرحوم بکایی نیات مختلفی در زمینه درمان با احداث بیمارستان امیرالمؤمنین اسدآباد، کمک به افراد بی‌بضاعت و... دارد، ابراز کرد: درآمد حاصل از موقوفه جایگاه سوخت بنزین و جایگاه CNG این واقف نیز صرف اجرای نیات وی خواهد شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول