اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبرآباد:

استفاده صحیح از امکانات مشکلات جامعه را کاهش می‌دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه عنبرآباد گفت: شناخت درست از امکانات و استعدادهایی که در جامعه وجود دارد و استفاده صحیح از آنها در راستای رشد جامعه می‌تواند به نحو مطلوب مشکلات جامعه را به حداقل برساند.

استفاده صحیح از امکانات مشکلات جامعه را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی صبح امروز در نشست مجمع‌عالی بسیج اقشار این شهرستان اظهار داشت: عدم تشخیص صحیح از معضلات و مشکلات فرهنگی و اجتماعی باعث ایجاد این مشکلات است.

وی افزود: تشخیص‌‌های غلط معضلات اجتماعی را تشکیل می‌دهند و عدم شناخت این مباحث سبب تبدیل آن به معضل می‌شوند.

دشت‌آبادی تصریح کرد: برای شناخت صحیح از مباحث و مواردی که در جامعه در مسیر اصلی باید اجرا شوند، تشخیص شرایط و زمان لازم است.

وی خاطر نشان کرد: شناخت درست از امکانات و استعدادهایی که در جامعه وجود دارد و همچنین استفاده صحیح از آنها در راستای رشد جامعه می‌تواند به نحو مطلوب مشکلات جامعه را به حداقل برساند.

امام جمعه عنبرآباد گفت: شناخت درست از موانع و محدودیت‌ها و دشمن شناسی نیز اگر در جامعه به درستی تبیین شود، جامعه از هجمه‌های وارده حفظ می‌شود.

دشت‌آبادی با بیان اینکه ما باید زمان‌شناسی، امام شناسی، انسان‌شناسی و دشمن شناسی را در خود تقویت کنیم، اذعان داشت: با شناخت صحیح این چهار مورد می‌توان با معضلات و مشکلات در جامعه مقابله کرد.

انتهای پیام/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول