اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شناگر ملی‌پوش اصفهانی:

به دلیل مشکلات شخصی از تیم ملی دور شدم

خبرگزاری فارس: شناگر ملی‌پوش اصفهانی گفت: با وجودی که به تیم ملی دعوت شده‌ام، به دلیل مشکلات شخصی از کادر فنی و فدراسیون شنا درخواست کردم که از تیم ملی دور شوم.

به دلیل مشکلات شخصی از تیم ملی دور شدم

گامر دیلانچیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: به دلیل حادثه تصادفی که چندی قبل برایم رخ داده بود، مدتی را از تیم ملی دور شدم و از این‌ رو نتوانستم در مسابقات آسیایی شرکت کنم.

وی به دعوت دوباره‌اش به تیم ملی اشاره کرد و افزود: به دلیل حمایت نشدن و از دست دادن انگیزه، مدتی است که تمریناتم کم شده و به همین دلیل نتوانسته‌ام رکوردهای خوبی را به ثبت برسانم.

شناگر ملی‌پوش اصفهانی ادامه داد: به خاطر رکوردهای پایینی که داشتم، نتوانستم در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کنم اما در صورتی که شرایط و امکانات تمرینی مهیا باشد و حمایت بیشتری از این رشته صورت گیرد، می‌توانم به عضو فیکس تیم ملی تبدیل شده و رکوردهای خوبی را به ثبت برسانم.

وی با انتقاد از امکانات اصفهان برای تمرین شناگران تصریح کرد: گفته می‌شود اصفهان پایگاه شنای کشور است اما در عمل امکانات خوبی در اختیار ندارد.

دیلانچیان افزود: کل بودجه در نظر گرفته شده برای رشته شنا در کشور 15 میلیون تومان است که بسیار تأسف برانگیز است و یک سوم قرارداد یک بازیکن فوتبال نیز نمی‌شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول