اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت‌احوال استان سمنان:

ثبت‌احوال سمنان رتبه‏های برتر کشوری کسب کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت‌احوال استان سمنان اعلام کرد: ثبت‌احوال استان سمنان موفق شد در بخش‏های مختلف رتبه‏های برتر کشوری را از آن خود کند.

ثبت‌احوال سمنان رتبه‏های برتر کشوری کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس‏علی طالب‏بیدختی صبح امروز در نشست شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان سمنان که در اداره کل ثبت‌احوال استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: براساس تفاهم‏نامه‏ای که از سوی سازمان ثبت‌احوال منعقد شده است، برنامه اجرایی ادارات کل ثبت‌احوال در استان‏های سراسر کشور تدوین شد.

وی تصریح کرد: براساس این برنامه، 9 هدف کلی، 16 هدف کیفی، 69 ریز برنامه و 222 فعالیت اصلی برای اداره کل ثبت‌احوال استان سمنان پیش‏بینی شده است که باید به مرور اجرایی شود.

مدیرکل ثبت‌احوال استان سمنان ادامه داد: این فعالیت‏ها در همه زمینه‏ها صورت اجرایی به خود می‏گیرد و از نظام آموزشی و رفاهی همکاران ثبت‌احوال استان سمنان گرفته تا امور اصلی، ارائه خدمت و تهیه و تولید آمار را در برمی‏گیرد.

طالب‏بیدختی افزود: در مجموعه وزارت کشور، بدون شک سازمان ثبت‌احوال در تدوین و تنظیم این برنامه جامع و تفاهم‏نامه مرتبط با آن پیشگام بوده است و بر همین مبنا نیز فعالیت ادارات استانی هر سه ماه یک بار مورد بررسی و ارزیابی قرار می‏گیرند.

وی تصریح کرد: هر کدام از برنامه‏هایی که اجرا می‏شود، باید مستند باشد و همراه با مدارک آن به سازمان مرکزی ارسال شود تا مورد ارزیابی قرار گیرد.

مدیرکل ثبت‌احوال استان سمنان ادامه داد: استان سمنان در سال گذشته جزو سه دستگاه برتر کشور در زمینه اجرای این برنامه بوده و این ارزیابی بین 31 استان کشور اجرایی شده است.

طالب‏بیدختی اضافه کرد: در سه ماهه نخست سال‌جاری نیز ثبت‌احوال استان سمنان رتبه برتر کشور را کسب کرد و در مهلت قانونی ثبت ولادت و وفات نیز جزو سرآمدهای استان‏های مختلف بوده است.

وی گفت: استان سمنان در ثبت ولادت در مهلت قانونی 15 روزه توانسته است که عملکرد 99.5 درصدی دست یابد و این یک موفقیت بزرگ محسوب می‏شود.

مدیرکل ثبت‌احوال استان سمنان افزود: همچنین در ثبت واقعه وفات در مهلت مقرر 10 روزه نیز این استان به رقم 99.4 درصدی دست یافت و رتبه‏های برتر را در این زمینه به دست آورد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول