اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اعزامی ترکیه به کنفرانس مقاومت اسلامی:

اختلاف مذاهب نتیجه‌ای جز بردگی اسرائیل ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اعزامی ترکیه به سومین کنفرانس مقاومت اسلامی گفت: اختلاف مذاهب خدعه استعمار بر علیه مقاومت است و نتیجه‌ای به جز بردگی اسرائیل ندارد.

اختلاف مذاهب نتیجه‌ای جز بردگی اسرائیل ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رجایی یوردان در سومین کنفرانس مقاومت اسلامی که به مدت دو روز در اصفهان در حال برگزاری است، اظهار کرد: مذاهب  مختلف اسلام مانند شیعه و سنی باید سعی کنند که اختلاف‌های جزئی خود را کنار بگذارند چرا که این اختلاف‌ها تنها ناشی از تفاوت مذهب است و ما در اصل اسلام تفاهم داریم.

وی افزود: من از این کنفرانس که در شرایط ویژه‌ای برگزار می‌شود حمایت خود را از تمامی رهبران مقاومت اعلام می‌کنم.

رئیس هیئت اعزامی ترکیه به کنفرانس مقاومت اسلامی تاکید کرد: مقاومت 33 روزه لبنان و 22 روزه فلسطینیان مایه سرافرازی تمام مسلمانان است و از دیدگاه من حزب‌الله و حماس از افتخارهای جهان اسلام هستند.

وی اضافه کرد: ملت ترکیه نیز همگام با دیگر مسلمانان جهان در راه عمل به توصیه امام خمینی(ره) و دفاع از ملت مظلوم فلسطین، روز قدس با شکوهی را پشت سر گذاشت.

یوردان تصریح کرد: رسانه‌های غربی در طول سالیان متمادی تلاش کرده‌اند که میان مسلمانان اختلاف ایجاد کنند اما جهان اسلام باید دست به دست هم دهند و این گونه توطئه‌ها را خنثی سازند.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به وحدت جمعی میان مسلمانان لازم است مراقب صحبت‌های خود باشیم که اختلاف برانگیز نباشد و در راه اتحاد شیعه و سنی قدم برداریم.

رئیس هیئت اعزامی ترکیه به کنفرانس مقاومت اسلامی اظهار کرد: تمام رهبران مقاومت در جهان باید دست به دست یکدیگر دهند تا تن اسرائیل را بلرزانند که اگر این‌گونه متحد شویم از هم پاشیدن استکبار و اسرائیل قطعی است.

وی در پایان تاکید کرد: من خود را طلبه امام خمینی(ره) می‌دانم، پیرو رهنمودهای ایشان هستم و به ایشان و رهبر معظم انقلاب به عنوان رهبران جهان اسلام افتخار می‌کنم.

به گزارش فارس، سومین اجلاس مقاومت اسلامی با حضور 11 کشور خارجی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در مهمان‌سرای عباسی اصفهان در حال برگزاری است که کشورهایی از جمله سوریه، لبنان، فلسطین، مصر، تونس، لیبی، بحرین و عربستان سعودی در آن حضور دارند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول