اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

شاگردان یحیی گل محمدی با پیام صنعت آمل دیدار می‌کند

خبرگزاری فارس: در دیداری تدارکاتی تیم لیگ برتری فوتبال صبای قم یکشنبه آینده در تهران با تیم پیام صنعت آمل دیدار می‌کند.

شاگردان یحیی گل محمدی با پیام صنعت آمل دیدار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در سومین دیدار تدارکاتی، تیم فوتبال تازه تاسیس پیام صنعت آمل با تیم لیگ برتری صبای قم روبه‌رو می‌شود.

شاگردان یحیی گل محمدی که در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب سه پیروزی، دو شکست، دو تساوی و 7 امتیاز تا پایان هفته هفتم این دوره از رقابت‌ها در مکان هفتم جدول جای دارند از ساعت 18 یکشنبه آینده در تهران با تیم تازه تاسیس پیام صنعت آمل مصاف می‌کند.

این دیدار دوستانه در ورزشگاه هما برگزار می‌شود که تیم پیام صنعت برای برپایی اردویی تدارکاتی جمعه این هفته راهی پایتخت کشور است.

رویارویی بازیکنان جوان پیام صنعت با فوتبالیست‌های باتجربه و نام‌آشنای کشورمان در صبا می‌تواند بر جذابیت و حساسیت این دیدار بیش از گذشته بیافزاید.

نماینده مازندران در لیگ دسته سه فوتبال باشگاه‌های کشور در دو دیدار تدارکاتی گذشته خود توانست با شاگردان نادر دست‌نشان و تیم سایپا شمال به نتیجه تساوی یک بر یک دست یابد و در دومین رویارویی خود با تیم منتخب نور متشکل از بازیکنان نام‌آشنای حاضر در لیگ دسته یک و دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور روبرو شده و در استادیوم شهدای لیتکوه با نتیجه یک بر صفر کار را به سود خود تمام کند.

شاگردان حسین ولی‌نژاد در آمل تمرینات منسجم و منظمی را سپری می‌کنند تا به عنوان نماینده‌ای شایسته برای مازندران به لیگ‌های بالاتری در فوتبال کشورمان صعود کنند.

همچنین مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های فوتبال لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور روز گذشته با حضور مسئولان و سرپرستان باشگاه‌ها در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد که تیم‌ها در 9 گروه هشت تیمی سازماندهی شدند.

سرپرست تیم فوتبال تازه تاسیس پیام صنعت آمل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس بیان داشت: پیام صنعت در گروه سوم با تیم‌های گلچین رباط کریم، انتظام تهران، پرشین مهرام قزوین، شهرداری نظرآباد البرز، نیمای چمستان، سفیدرود آستانه گیلان و دانیال شمال همگروه شده که در هفته نخست داربی مازندران را برگزار می‌کند.

میثم یوسفی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات 72 تیم از سراسر کشور حضور دارند که رقابت‌هایی تماشایی و نزدیک را نوید می‌دهند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول