اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به رغم امضای تفاهمنامه

ایجاد کلینیک تخصصی دندانپزشکی در نیشابور محقق نشد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور با اشاره به امضای تفاهمنامه با جهاددانشگاهی برای کلینیک تخصصی دندانپزشکی در نیشابور، گفت: متاسفانه به دلیل پیدا نکردن مکان، این تفاهمنامه اجرایی نشد.

ایجاد کلینیک تخصصی دندانپزشکی در نیشابور محقق نشد

به گزارش خبر‌گزاری فارس از نیشابور، سید‌ کاظم فرهمند صبح امروز در مراسم افتتاحیه اتاق‌های عمل جدید بیمارستان خیریه قمر‌بنی هاشم(ع)، اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت بهتر به مردم استفاده کرد و فرقی نمی‌کند که علوم‌پزشکی یا بخش خصوصی به مردم خدمت‌رسانی کند، علوم‌پزشکی از این بخش‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم در حوزه سلامت و درمان حمایت می‌کند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: همچنین باید به افرادی که به حوزه سلامت کمک می‌کنند، نگاه مثبتی داشت تا پیرو آن، عملکرد مثبتی را نیز در حوزه سلامت شاهد باشیم.

وی گفت: مدیر شهرستانی باید فراتر از مجموعه خود نگاه کند و فقط به فکر توسعه خود نباشد، زیرا‌ این‌گونه توسعه شکل کاریکاتوری به خود می‌گیرد.

فرهمند، مشهد را یک درخت در مقابل نور، برای درختچه‌هایی چون نیشابور توصیف کرد و گفت: وابستگی و عدم استقلال شبکه بهداشت مشکلات فراوانی برای ما داشته است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور با اشاره به واگذاری بیمارستان خیریه قمربنی هاشم(ع) به دانشکده علوم‌پزشکی نیشابور، تصریح کرد: این موضوع در گذشته مطرح بود اما، به دلیل وابستگی شبکه بهداشت نیشابور به  مشهد و راضی نشدن آنان این موضوع عملی نشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه هم‌اکنون دانشکده در تصمیم‌گیری مستقل بوده و هیئت امنای مستقل دارد، عنوان داشت: ما حاضریم مدیریت بیمارستان خیریه قمر بنی هاشم(ع) را قبول کنیم به شرط اینکه این موضوع در هیئت امنای دانشکده علوم پزشکی تایید شود.

فرهمند یاد‌آور شد: علوم پزشکی انتقال این مجموعه را به دوستان توصیه نمی‌کند و دوست داریم نیت واقفان حفظ، و خیریه بودن و مردمی بودن آن بماند و ما هم حمایت می‌کنیم.

وی افزود: در سه ماهه اخیر سه متخصص دندانپزشکی جذب شده‌اند که اکثر مردم اطلاعی ندارند و هم‌اکنون آنان مانند یک پزشک عمومی در حال خدمت به مردم در بیمارستان حکیم هستند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی با اشاره به امضای تفاهمنامه با جهاددانشگاهی برای کلینیک تخصصی دندانپزشکی در نیشابور، گفت: به دلیل پیدا کردن مکان، این تفاهمنامه اجرایی نشد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول