اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ولایتی:

سوریه حلقه طلایی مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: سوریه حلقه طلایی مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است و تمام جهان اسلام باید با حمایت از سوریه قدرت بیداری و مقاومت اسلامی را بالا ببرند.

سوریه حلقه طلایی مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی اکبر ولایتی صبح امروز در سومین کنفرانس و جشنواره بین‌المللی مقاومت اسلامی، اظهار کرد: ارتباط میان مقاومت و بیداری اسلامی با مقاومت فلسطین برای آزادی سرزمین فلسطین که توسط صهیونیست‌ها اشغال شده، مترادف است.

وی با بیان اینکه فلسطین به عنوان نقطه جهان اسلام مطرح است، ادامه داد: صهیونیست‌ها و کشور‌های غربی به این دلیل به جهان اسلام چشم طمع داشته‌اند و پس از جنگ نخست جهانی فلسطین نصیب انگلیس شد و وزیر خارجه انگلیس نیز در این زمان فلسطین را به صهیونیست‌ها وعده داد.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با بیان اینکه هر چه که طی سال‌های گذشته به هر میزان که مقاومت مسلمانان افزایش یافته است اسرائیل و صهیونیست‌ها به عقب رانده شدند، تصریح کرد: اما زمانی که مسلمانان و فلسطینی‌ها به سازش مبادرت کردند، صهیونیست‌ها قدم به جلو برداشتند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران سبب بیداری اسلامی در جهان اسلام شد، اضافه کرد: همچنین انتفاضه فلسطینی‌ها نیز به عنوان مدلی از انقلاب اسلامی ایران و نقطه افزایش مقاومت آنها در مقابل صهیونیست‌ها و اسرائیلی‌ها به شمار می‌رود.

ولایتی با اشاره به اینکه حضور عامه مردم برای مقاومت در برابر اقدامات صهیونیست‌ها حمایت از جهان اسلام است، تاکید کرد: همچنین مقاومت لبنان الگو گرفتن از انقلاب اسلامی بوده و همچنین مقاومت غزه سبب استمرار مقاومت در جهان اسلام و پرهیز از سازش است.

وی با تاکید بر اینکه بیداری اسلامی در غزه سبب شکست رژیم صهیونیستی شده است، افزود: به هر میزان که کشور‌هایی مانند بحرین، لبنان و غزه مقاومت را پیش گرفتند کشور اسرائیل نیز به عقب رانده شد.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به اینکه امروز استمرار بیداری اسلامی در کشور‌های یمن، بحرین، لبنان و کشور‌های عربی سبب شده که کشور‌های آسیب‌دیده از این بیداری دست به اقداماتی علیه این کشور‌ها بزنند، گفت: این کشور‌ها برای اینکه آسیب‌های ناشی از بیداری اسلامی را جبران کنند سوریه را هدف خود قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سوریه به عنوان حلقه طلایی مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است، اظهار کرد: سوریه با حمایت از لبنان و غزه مقاومت خود را در برابر کشور‌های غربی و صهیونیست‌ها نشان داده است.

ولایتی با تاکید بر اینکه اگر حمایت سوریه از مقاومت لبنان نبود، امکان پیروزی برای لبنان نیز وجود نداشت، تصریح کرد: سوریه به دنبال کمک به فلسطین، لبنان و غزه بوده و امروز بیداری اسلامی و مقاومت اسلامی به معنای حمایت از حلقه مقاومت است.

وی اضافه کرد: کشور‌های جهان اسلام باید حمایت خود را از سوریه قطع نکنند و با حمایت خود از سوریه توطئه‌های صهیونیست‌ها را برای شکست سوریه خنثی کنند.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول