اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین‌ زهرا:

مرگ استکبار در سوریه حتمی است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: مرگ استکبار در سوریه حتمی است.

مرگ استکبار در سوریه حتمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، مصطفی شاه‌محمدی صبح امروز در دیدار با جمعی از رزمندگان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه اقتدار و عزت جمهوری اسلامی تا ابد مدیون شهدا و رزمندگان است، اظهار کرد: دشمنان در ایام دفاع مقدس و عرصه جنگ سخت چنان سیلی و تودهنی محکمی از ملت رشید و قهرمان ایران دریافت کردند که تا ابد جرأت و جسارت حمله و تعدی نظامی به خاک مقدس نظام اسلامی را نداشته باشند.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا افزود: تمام ملت امروز باید رفتار و گفتار شهدا را سرلوحه امور خویش قرار دهند.

وی با بیان اینکه وقوع بیداری اسلامی در منطقه لرزه بر اندام مستکبران و زورگویان عالم انداخت، تصریح کرد: استکبار امروز در پی آن است که با ایجاد تفرقه در بین ملت‌های اسلامی آنان را از اهداف خویش دور کرده و سبب خفت مسلمانان شود.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا با اشاره به جریان اخیر در کشور سوریه بیان کرد: کشور‌های غربی و آمریکایی به دنبال این هستند که با ایجاد جنگ و نابسامانی در سوریه نظام بشار اسد را مجبور به سقوط و نابودی کنند.

شاه‌محمدی ادامه داد: قطعا بیداری و هوشیاری مردم مسلمان و با اراده سوریه هیچ‌گاه چنین اجازه گستاخانه‌ای را به سران غربی و اسرائیلی نمی‌دهد.

وی لزوم تلاش برای تبلیغ هر چه بیشتر دین مبین اسلام در بین ملت‌های دیگر جهان را از جمله وظایفی دانست که بر عهده تک‌تک مسلمانان قرار دارد و ابراز کرد: تعالیم ارزشمند قرآن کریم بهترین راهگشا و مشاور برای مسلمانان بوده و اگر مسلمانان در پناه و خط قرآنی قدم گذارند به طور یقین رستگار و پیروز می‌شوند.

شاه‌محمدی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امروز با تمام توان در حال حرکت به سوی قله‌های دانایی و پیشرفت بوده و دشمنان در حال فروپاشی هستند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول