اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نجات 10 مسافر گرفتار شده در ییلاق خلخال

خبرگزاری فارس: تلفن 110 پلیس جان 10 مسافر گرفتار شده در ییلاق خلخال را نجات داد.

نجات 10 مسافر گرفتار شده در ییلاق خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، بر اساس تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیس شهرستان خلخال مردی که خود را مسافر معرفی می‌کرد از گرفتاری خود و همراهانش در ییلاق مناطق این شهر گزارشی ارائه داد و خواستار مساعدت پلیس در این ارتباط شد.

این مرد مسافر ابراز داشت: مدت سه روز است که در محل به لحاظ عدم آشنایی گم شده و در میان گل و لای ناشی از بارش شدید باران خودروهای‌شان از حرکت باز ایستاده است. جیره غذایی و امکانات آنها نیز به اتمام رسیده و در بدترین شرایط به سر می‌برند.

در ادامه اپراتور 110 پلیس موضوع را به ماموران پاسگاه انتظامی لنبر و هلال احمر شهرستان خلخال گزارش داد که بلافاصله فرمانده پاسگاه به همراه تنی چند از نیروهای ورزیده عازم محل شدند.

با تلاش چندین ساعته نیروهای پلیس در نهایت گرفتارشدگان که 10 نفر بودند و  به دلیل بارش شدید باران و مه غلیظ در منطقه گم شده و امکاناتشان نیز در این مدت به اتمام رسیده بود پیدا و پس از انتقال به یگان انتظامی و ارائه خدمات اولیه راهی محل سکونت‌شان شدند.

مسافران گرفتار شده که همگی ساکنان استان البرز بودند به ماموران پلیس اظهار داشتند: هر چند به خاطر وجود شرایط بد جوی امکان تماس با جایی نبود ولی تحت هر شرایطی بالاخره با تلفن 110 پلیس تماس گرفتیم که با اقدام تلاشگران عرصه امنیت از این مخمصه نجات یافتیم.

این افراد با تقدیر و قدردانی از اقدام به موقع ماموران انتظامی در نجات جان آنان خطاب به دیگر شهروندان ابراز داشتند: ما تازه فهمیدیم که تلفن 110 چه مزیت‌هایی دارد لذا به دیگر همنوعان خود توصیه می‌کنیم از بیان موارد غیر ضروری به این تلفن خودداری کنند تا افرادی که در مواقع خاص دچار مشکل می‌شوند بتوانند از مزیت‌های این تلفن که نعمتی ارزشمند است استفاده کنند.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول