اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی گیلان خبر داد

نجات 400 غریق در گیلان

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گیلان از نجات 400 غریق در نقاط خطرآفرین سواحل از ابتدای طرح سالم‌سازی دریا تاکنون در این استان خبر داد.

نجات 400 غریق در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، سیدیوسف مرتضوی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: قلم خبرنگار برای مسئولان برکت است.

وی با آرزوی موفقیت برای خبرنگاران، افزود: اصحاب رسانه فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف به‌ویژه مرزبانی را برای مردم اطلاع‌رسانی می‌کنند.

مرتضوی حراست از 270 کیلومتر ساحل دریا در گیلان را به عهده مرزبانی نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: حضور مستمر نیروهای مرزبانی در دریا و ساحل و همچنین برنامه‌ریزی‌های مناسب سبب کاهش غرق شدگان در سواحل استان شده است.

فرمانده مرزبانی گیلان از نجات 400 غریق در نقاط خطرآفرین سواحل از ابتدای طرح سالم‌سازی دریا تاکنون در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته 20 نفر در مدت مذکور در سواحل گیلان غرق شدند و این آمار در سال جاری به پنج نفر کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه اتفاق‌های ناگوار موجب ناراحتی مسئولان و کارکنان مرزبانی می‌شود، ابراز کرد: مرزبانی نیروی انتظامی گیلان در نقاط خطرآفرین استان حضور مستمر دارد تا گردشگران در رفاه و امنیت باشند.

مرتضوی وضعیت امنیتی سواحل و دریای گیلان را مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: گیلان امن‌ترین مرزهای کشور را دارد.

فرمانده مرزبانی گیلان با اشاره به 270 کیلومتر مرز دریایی استان، ابراز کرد: مشکل امنیتی تاکنون در سواحل گیلان به وجود نیامده است.

وی در ادامه از کشف داروی غیر مجاز در هنگ مرز آستارا خبر داد و بیان کرد: ماموران پاسگاه پل مرز هنگ مرزی آستارا در بازرسی از وسایل فردی حین کنترل نوار مرزی مقدار 2 هزار و 200 عدد داروی دامی نیکلوزام، ایکدات، آلی نترات پکلین، برتونیکس، مک نومیل و ویتافورت غیر مجاز را کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول