اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

فوتبالیست‌های منتخب نور مغلوب پیام صنعت آمل شدند

خبرگزاری فارس: فوتبالیست‌های منتخب و نام‌آشنای نوری که در لیگ‌های دسته یک و دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور بازی می‌کنند در دیداری تدارکاتی و نزدیک با نتیجه یک بر صفر مغلوب پیام صنعت آمل شدند.

فوتبالیست‌های منتخب نور مغلوب پیام صنعت آمل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شامگاه سه‌شنبه بازیکنان نام‌آشنای نوری حاضر در لیگ دسته یک و دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری دوستانه به دیدار تیم فوتبال پیام صنعت آمل رفتند.

این دیدار دوستانه در استادیوم ورزشی شهدای لیتکوه آمل برگزار شد که با استقبال پرشور ورزش‌دوستان و فوتبال‌دوستان همراه بود.

در دقیقه 11 این دیدار بر اثر انجام خطایی در محوطه جریمه تیم فوتبال منتخب نور بازیکنان پیام صنعت به ضربه پنالتی با ارزشی دست یافتند که هادی محمدزاده این ضربه پنالتی را به تور دروازه حریف چسباند و تنها گل بازی را به ثمر رساند.

البته در ادامه بازی بازیکنان پیام صنعت دو گل دیگر را وارد دروازه حریف کردند که توسط داور مسابقه پذیرفته نشده و این امر اعتراض مسئولان این باشگاه را به همراه داشت.

نصرالله افضلی نیز کار قضاوت این مسابقه تدارکاتی را برعهده داشت که تیم‌ها خیلی نزدیک و منسجم مقابل یکدیگر ظاهر شدند.

از دیگر نکات جالب این دیدار حضور فرماندار و مسئولان اداری، اجرایی و صنعتی آمل برای تماشای این دیدار در جایگاه ویژه بود.

یدالله اکبرزاده فرماندار آمل در بین دو نیمه در بین بازیکنان پیام صنعت آمل با اعلام اینکه آمل در ورزش فوتبال دارای استعداد زیادی است، گفت: باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا با برنامه‌ریزی مدون و منسجم در آینده‌ای نزدیک شاهد صعود این تیم به لیگ برتر فوتبال کشورمان باشیم.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان در رشته‌های ورزشی کشتی فرنگی و آزاد، والیبال، بسکتبال، فوتبال و دیگر رشته‌های ورزشی انفرادی حرف‌های زیادی در بین دیگر شهرستان‌های کشور برای گفتن دارد، ابراز داشت: همه مسئولان شهری از این تیم حمایت می‌کنند زیرا این تیم را تنها متعلق به شرکتی صنعتی نمی‌بینیم بلکه این تیم به همه مردم آمل تعلق دارد.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول