اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد

افتتاح 9 هزار واحد مسکن مهر تا سه ماه آینده در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از افتتاح بیش از 9 هزار واحد مسکونی مسکن مهر تا سه ماه آینده در مازندران خبر داد.

افتتاح 9 هزار واحد مسکن مهر تا سه ماه آینده در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، مراسم افتتاح 10 هزار و 714 واحد مسکونی مسکن مهر مازندران شامگاه دوشنبه با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر نیرو و وزیر مسکن و شهرسازی در منطقه اوشیب شهرستان بابل برگزار شد.

سید علی اسد مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در این مراسم از وجود سرپناه و راه ایمن به عنوان ضروری‌ترین نیاز بشر یاد کرد و گفت: بخشی از نیاز استان مازندران با افتتاح 10 هزار و 714 واحد مسکونی برطرف می‌شود.

وی از بهره‌برداری 224 کیلومتر راه روستایی مازندران همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از افتتاح بیش از 9 هزار واحد مسکونی مسکن مهر تا سه ماه آینده در مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: روزانه به طور متوسط 100 واحد مسکونی در مازندران مسکن مهر آماده بهره‌برداری است.

اسد از معاون اول رئیس جمهور وعده گرفت تا در سه ماه آینده در مراسم افتتاح 9 هزار واحد مسکونی مسکن مهر شرکت کند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان نیز در این مراسم با اعلام اینکه این شرکت به بیش از 2 میلیون مشترک برق در دو استان مازندران و گلستان خدمات می‌دهد، افزود: در حال حاضر دو و نیم برابر متوسط کشوری در مازندران و گلستان مصرف برق داریم.

حسین افضلی تصریح کرد: باید دو و نیم برابر فعلی برای احداث شبکه اقدام کنیم تا خاموشی به صفر برسد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با اعلام اینکه 70 میلیارد تومان پروژه در مازندران و گلستان به بهره‌برداری رسیده، عنوان کرد: در شهرستان بابل 24 میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری رسیده است.

افضلی ارزش پروژه‌های هفته دولت در دو استان مازندران و گلستان را 49 میلیارد تومان اعلام کرد و اذعان داشت: برای افتتاح پروژه‌های همزمان با سفر وزیر نیرو نیز در هفته جاری 22 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

وی به عملیاتی نشدن نیروگاه 500 مگاواتی غرب مازندران اشاره کرد و متذکر شد: بخش خصوصی قرار بود از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اقدام به راه‌اندازی این نیروگاه کند که منتظر ابلاغیه بانک مرکزی است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول