اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اردبیل:

بی‌توجهی به نصب سیستم اطفای حریق نگران‌کننده است

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر اردبیل گفت: بی‌توجهی به تجهیز ساختمان‌ها به سیستم اطفای حریق در صورت بروز مشکلات به ویژه آتش‌سوزی‌ها نگران‌کننده است.

بی‌توجهی به نصب سیستم اطفای حریق نگران‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا دباغ عبداللهی ظهر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: به جای اینکه ساختمان‌ها و مراکز تجاری، عمومی،‌ تالارها و برخی از مجموعه‌های مشارکتی به سیستم اطفای حریق مجهز شود در این مجموعه‌ها خبری از نصب این سیستم نیست در حالی که باید نسبت به این امر هوشیار باشیم و اجازه ندهیم بعد از حادثه به فکر چاره‌جویی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که پیش از این نیز در خصوص مجموعه شورابیل و حوادث احتمالی آن هشدار داده بودم که این امر متاسفانه به واقعیت تبدیل شد بنده در حفاظت از ساختمان‌ها و جلوگیری از حریق و آتش‌سوزی‌های احتمالی از دست‌اندرکاران به ویژه شهرداری می‌خواهم تا در صدور پروانه حتما مجهز شدن ساختمان‌ها را به سیستم اطفای حریق مدنظر قرار داده و در این زمینه هوشیاری به خرج دهد.

عضو شورای شهر اردبیل یادآور شد: جای نگرانی‌ است که پاساژ‌ها و تالارهای شهر حتی از تجهیز شدن به کپسول آتش‌نشانی محروم هستند ولی اگر در این مکان‌ها خدای نکرده آتش‌سوزی رخ دهد با توجه به ترافیک شهر و گره کوری که در این زمینه وجود دارد بزرگترین آسیب به این مراکز و مجتمع‌های عظیم شهری وارد می‌شود.

دباغ عبداللهی گفت:‌ بنده به عنوان نماینده مردم در پارلمان محلی شرعاً و قانوناً ادای دین و احساس تکلیف کردم و این موضوع را متذکر شدم که انتظار می‌رود هم مردم و هم مسئولان ذی‌ربط به تجهیز ساختمان‌ها و مراکز تجاری، پاساژ‌ها و تالارها به این سیستم کم‌هزینه اقدام کنند.

وی گله‌مندی مردم را در استفاده اختصاصی عده‌ای از پارکینگ امام حسین و امکان‌پذیر نبودن تردد در این مسیر برای استفاده از پارکینگ امام حسین در هسته مرکزی شهر تاکید کرد:‌ پلیس راهور با یک طرفه کردن خیابان‌های اطراف این بازار اجازه نمی‌دهد تا مردم از این پارکینگ استفاده کنند که ضرورت دارد شرایطی پیش بیاید تا همشهریان از این فضا و ظرفیت موجود استفاده کنند.

این عضو شورا بیان داشت:‌ در این ایام که فصل مسافرت‌ها و تردد بی‌شمار شهروندان است باید چنین مجموعه‌هایی فعال شوند تا زمینه برای کاستن از بار ترافیکی و مشکلات پیش آمده نیز به خوبی مهیا شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دباغ عبداللهی در پایان سخنان خود از تلاش‌های عمرانی و خدماتی شهردار اردبیل در دوران مسئولیت‌اش قدردانی کرد و از شهردار خواست تا در فرصت باقیمانده از فصل کاری همین روند را با جدیت ادامه دهد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول