اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

کم‌کاری شورای شهر عنبرآباد مشهود است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: با ابراز تأسف کم‌کاری شورای اسلامی شهر عنبرآباد در راستای عمران و آبادانی این شهر مشهود است.

کم‌کاری شورای شهر عنبرآباد مشهود است

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، فرج‌الله عارفی بعد از ظهر امروز در جمع مردم شهر عنبرآباد اظهار داشت: وظیفه اصلی شهرداری خدمات‌رسانی به مناطق مختلف شهر عنبرآباد است.

وی افزود: تاکنون با کمک‌های دولت و اعتباراتی که از طریق فرمانداری این شهرستان به شهرداری اختصاص یافته، خدماتی به مردم ارائه شده است.

عارفی تصریح کرد: بخش عظیمی از اعتبارات شهرداری‌ها را طبق قانون باید شورای اسلامی شهر پیگیری کرده و تأمین اعتبار کند تا شهرداری‌ها بتوانند با همکاری شورا و حمایت دولت خدمات‌رسانی به مردم را تسریع کنند.

وی ابراز داشت: اما با ابراز تأسف کم‌کاری شورای اسلامی شهر عنبرآباد در راستای عمران و آبادانی این شهر مشهود است.

عارفی عنوان کرد: شورای اسلامی شهر عنبرآباد هیچ‌گونه تعاملی با سایر دستگاه‌های اجرایی این شهرستان ندارد و همین امر موجب کم‌کاری شهرداری در راستای خدمات‌دهی به مردم شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه اعتبارات شهرداری عنبرآباد با مشکل مواجه است، این شورا وظیفه دارد، این امر را پیگیری کند.

عارفی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ تحرکی از سوی شورای اسلامی شهر عنبرآباد دیده نشده است، بیان داشت: تاکنون چند بار مردم این شهر به عملکرد شورا اعتراض کرده‌اند.

وی اذعان داشت: بر همین اساس می‌طلبد، شورای اسلامی شهر عنبرآباد در راستای خدمت به مردم کار و تلاش را سرلوحه کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول