اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به پاس قدردانی از زحمات عضو شورای شهر

خانواده مرحوم بهروش در شورای شهر ساری تجلیل شدند/ عضو جدید شورا به‌زودی معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: به پاس قدردانی از زحمات عضو شورای شهر ساری که در روز عید فطر با فرزندانش در دریای مازندران جان خود را از دست دادند، خانواده مرحوم بهروش در شورای شهر تجلیل شدند.

خانواده مرحوم بهروش در شورای شهر ساری تجلیل شدند/ عضو جدید شورا به‌زودی معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، فرامرز نقیبی رئیس شورای شهر ساری دوشنبه شب در جلسه شورای اسلامی شهر ساری با قدردانی از مردم شهید پرور و ولایتمدار ساری در مراسم تشییع جنازه سید علی بهروش و فرزندانش با بیان اینکه این ارادت مردم مسئولیت ما را در خدمات‌رسانی بیشتر کرده، اظهار داشت: ادای دین مردم به بهروش به خاطر 9 سال کار شورایی در شهر ساری بود.

وی ادامه داد: قرار بود در نخستین جلسه بعد از عید فطر مرحوم بهروش ناطق قبل از دستور در صحن علنی شورا باشد.

* مقرر شد امروز بهروش ناطق قبل از دستور شورای شهر ساری باشد

نقیبی اضافه کرد: بهروش در جلسات آخر شورا می‌گفت برای آخرین بار در صحن علنی شورا حاضر می‌شوم و در خانه مردم برای احقاق حق شهروندان ساروی حرف‌هایم را با صراحت کامل به گوش مسئولان می‌رسانم و دیگر شورا را ترک می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه بهروش در طول کار شورایی در شهر ساری با صراحت بیان و لهجه در خدمات‌رسانی به مردم مرکز ساری جانفشانی می‌کرد، یادآور شد: مردم ساری با حضور خود در مشایعت پیکر بهروش و فرزندانش نشان دادند که قدردان زحمات خدمتگزاران خود هستند.

نقیبی از مکاتبه شورای شهر ساری به فرمانداری و معرفی عضو علی البدل از سوی نماینده عالی دولت در مرکز مازندران خبر داد و گفت: هفته آینده به جای مرحوم بهروش عضو جدید به شورای شهر ساری معرفی می‌شود.

رئیس کمیسیون نظارت و بهداشت شورای اسلامی شهر ساری نیز غم از دست دادن مرحوم بهروش و فرزندانش را به شهروندان ساروی و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت و بیان داشت: عادت داریم پس از مرگ از هم یاد کنیم، از دست دادن بهروش تلنگری باشد تا در زمان حیات از بودن هم لذت ببریم.

جمال باقری با تاکید بر اینکه شهرداری ساری پیگیر مصوباتی باشد که در روی کاغذ مانده، متذکر شد: بخشی از مصوبات در حوزه خدمات شهری و نقل و انتقال پسماندهای شهری است.

وی ادامه داد: بحث نظارت بر شیوه جمع‌آوری زباله‌ها و شستشوی مخازن و پیرامون محل زباله داخل معابر شهری از سوی خدمات شهری مورد توجه قرار گیرد.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر ساری نیز مرحوم بهروش را فردی مردم‌دار دانست و گفت:  تصمیماتی که بهروش در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری می‌گرفت برای حق مردم ساری بود و در خدمات‌رسانی به همشهریان خود کم نمی‌گذاشت.

* مراسم تشییع جنازه بهروش فرصتی برای ادای دین مردم ساری بود

مهدی رضایی‌فرح آبادی حضور مردم  در مراسم تشییع جنازه بهروش را فرصتی برای ادای دین به این خدمتگزار شهر ساری عنوان کرد و ادامه داد: دغدغه‌های بهروش از سوی اعضای شورای شهر ساری در فرصت باقی مانده عمر شورای سوم پیگیری شود.

وی در بخشی از سخنانش با تاکید بر اینکه  نهضت آسفالت در شهر ساری پیگیری شود، تصریح کرد: امکانات کنونی سازمان عمران پاسخگوی آسفالت و ترمیم حفاری‌هایی که در مرکز استان انجام می‌شود نیست.

این عضو شورای اسلامی شهر ساری تعیین و تکلیف وضعیت سرمایه‌گذار مجتمع تفریحی توریستی ساحل فرح‌آباد را از سوی شهرداری ساری ضروری دانست و یادآور شد: شرکت ماهان سرمایه‌گذاری است که بعد از سه سال هنوز در ساحل دریای فرح‌آباد به نتیجه مطلوب نرسید.

رضایی فرح‌آبادی درباره اجرایی شدن عملیات پروژه شهر بازی ساری از سوی شهرداری ساری گفت: تاکنون در جذب سرمایه‌گذار شهر بازی که بتواند به نتیجه مناسب برسد موفق نبودیم، ضروری است بنا به گفته مرحوم بهروش شهرداری در اجرای آن اقدام کند.

* وظیفه شورای شهر ساری جامه عمل پوشاندن دغدغه‌های بهروش است

نائب رئیس شورای شهر ساری نیز متذکر شد: وظیفه ما شورائیان شهر ساری است تا دغدغه بهروش را جامه عمل بپوشانیم و پروژه‌هایی که این مرحوم در شورای شهر پیگیر بودند را به نتیجه برسانیم.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر ساری نیز با تسلیت به خانواده مرحوم بهروش با بیان اینکه کمتر کسی است که این معلم ورزش را در سطح شهر ساری نشناسد، گفت: بهروش فعال سیاسی در قبل و بعد از انقلاب بوده و عمرش را برای تربیت فرزندان در آموزش و پرورش سپری کرد.

سید محمد آقامیری ادامه داد: بهروش رزمنده دوران دفاع مقدس بود که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرین بوده و نیز در نهادهای انقلابی در سنگر دفاع انقلاب از گروهک‌های ضد انقلابی فعالیت می‌کرد.

این مسئول با بیان اینکه بهروش از میان ما رفت ولی انصاف، دینداری و مهربانی او پیش روی ما است، بیان داشت: راه، مرام، قاطعیت و تصمیمات بهروش فراروی ما است.

* بهروش رفت، ولی مطالباتش بر زمین ماند

آقامیری متذکر شد: بهروش رفت، ولی مطالبات او بر زمین مانده است.

وی با اشاره به اینکه بنا بر درخواست مردم ساری سالن ورزشی محله آذربایجانی‌ها و یا یکی از پروژه‌های عمرانی شهر با نام مرحوم بهروش نامگذاری شود، خاطرنشان کرد: بهروش همیشه می‌گفت می‌خواهم سرباز باشم نه سردار، ولی مردم ساری از او همچون یک سردار تجلیل کردند.

این عضو شورای اسلامی شهر ساری دغدغه‌های بهروش را در صحن علنی شورای شهر مطرح کرد و بیان داشت: از مصوبات دور سوم سفر دولت 3 هزار و 750 میلیارد هیئت دولت در استان چه میزان به شهر ساری تعلق گرفت، آیا از سایت اداری استان خبری است یا خیر، آزادسازی و ساحل به کجا کشید، وضعیت پالایشگاه نفت ساری چه شد،  بیمارستان فوق تخصصی آموزشی درمانی 320 تختخوابی ساری در کجای کار قرار دارد، خط ریلی گرمسار ساری به کجا کشیده شد، تکمیل کمربندی شمالی، حل مشکل پسماند ساری، انتقال پادگان و احداث تقاطع غیر هم‌سطح در محدوده شرکت نفت همه از سری دغدغه‌های بهروش در ساری بود.

وی ادامه داد: شهردار ساری محصول انتخاب و تلاش حداقل یک ساله حاج علی بهروش در شورای شهر ساری بود و این دغدغه‌های بهروش باید در روی میز عبوری قرار گیرد تا پیگیری شود.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر ساری نیز در سخنانی غم از دست دادن بهروش را بار سنگینی بر دوش مردم ساری دانست و یادآور شد: بهروش مردی از قشر مردم بود و برای مردم تلاش می‌کرد.

سید مهدی احمدی، بهروش را به عنوان پرچمدار خدمت دانست و عنوان کرد: بهروش در عرصه‌های انقلابی و دفاع مقدس دوشادوش مردم بود و بعد از انقلاب اسلامی در تعلیم و تربیت و نیز برای تعالی زادگاهش تلاش می‌کرد.

* بهروش عملکرد ضعیف برخی مسئولان را بر نمی‌تافت

وی با بیان اینکه همه بهروش را یک چهره مذهبی و ولایی، پهلوان و ورزشکار، مددکار اجتماعی و مدیری لایق می‌شناختند، تصریح کرد: حضور بهروش در دو دوره شورای اسلامی شهر ساری نشان‌دهنده پاسخگویی و پیگیری حقوق شهروندان و در پی آن جایگاه اجتماعی این مرحوم در جامعه بود.

احمدی ابراز داشت: شاخص‌ترین بارزه این پدر دلسوز شهر در خانه مردم که برای همیشه در اذهان جاودانه می‌ماند، فریاد رسا و انتقادی او بود که برای احقاق حقوق شهروندان و عزت شهرش قهرمانانه خطر می‌کرد و عملکردهای ضعیف و اهمال برخی مسئولان را دربر نمی‌تافت.

این عضو شورای اسلامی شهر ساری از زحمات بی‌شائبه ماموران راهنمایی و رانندگی شهر ساری تشکر کرد و گفت: دو تن از ماموران پرتلاش و قانونمدار راهنمایی و رانندگی شهر ساری در آستانه بازنشستگی قرار گرفتند که جای دارد شورای شهر ساری از این پرسنل خدوم قدردانی لازم را به جای آورد.

به گزارش فارس، در نخستین جلسه شورای شهر بعد از فوت مرحوم بهروش به پاس زحمات بی‌شائبه و صادقانه ایشان از خانواده این عضو خدوم و زحمت‌کش شهر ساری در صحن علنی شورای اسلامی شهر قدردانی شد و از دو فرزند مرحوم بهروش دعوت شد تا در شهرداری ساری به عنوان مشاور شهردار فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول