اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تا‌‌کنون محقق شده است

توزیع 3200 سبد غذایی بین نیازمندان خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از توزیع بیش از 3 هزار و 200 سبد غذایی بین نیازمندان استان از ابتدای سال جاری تا‌‌کنون خبر داد.

توزیع 3200 سبد غذایی بین نیازمندان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرحیم شهریاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌های این مجموعه برگزار شد، با اشاره به اینکه هلال احمر بزرگ‌ترین سازمان مردم‌نهاد کشور است، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر علاوه بر خدمات امدادی با همکاری خیران و نیکوکاران عضو این جمعیت به ارائه خدمات حمایتی به نیازمندان جامعه نیز می‌پردازد.

وی با بیان اینکه طرح‌های زیادی در جمعیت هلال احمر استان انجام می‌شود، گفت: اجرای طرح‌های ملی فرشتگان رحمت، همای رحمت و سلامت به منظور جمع‌آوری کمک‌های انسان‌دوستانه مردمی برای نیازمندان از جمله طرح‌های مهم جمعیت هلال احمر برای کمک به نیازمندان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از 3 هزار و 200 سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شده است، افزود: اقلامی از جمله ماکارونی، برنج، روغن، شکر و قند به ارزش 857 میلیون و 200 هزار ریال بین نیازمندان توزیع شده است.

شهریاری از اطعام نیازمندان در قالب 57 سفره افطار در ماه رمضان خبر داد و تصریح کرد: در این طرح 6 هزار و 800 نفر از نیازمندان به همت 59 نیکوکار داوطلب جمعیت هلال‌احمر اطعام شدند و در این مورد یک‌میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است.

وی کمک‌های خیران را بسیار مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: جمعیت هلال احمر همواره با پشتوانه عظیم مردمی خود توانسته در تسکین آلام بشری نقش مؤثری داشته باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه روحیه کمک به همنوع را باید در میان مردم تقویت کرد، اضافه کرد: مردم با عضویت در جمعیت هلال احمر و ارائه خدمات داوطلبانه به نیازمندان در مصیبت‌های طبیعی و غیرطبیعی اجر اخروی را برای خود فراهم می‌کنند.

شهریاری ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 10 هزار نفر از اقشار نیازمند استان از خدمات و حمایت‌های داوطلبانه جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول