اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل خبر داد

کمک 400 میلیون تومانی اهالی اردبیل به زلزله‌زدگان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: تاکنون بالغ بر 400 میلیون تومان کمک نقدی و جنسی از سوی اهالی استان اردبیل برای کمک به زلزله‌زدگان جمع‌آوری و به آن مناطق ارسال شده است.

کمک 400 میلیون تومانی اهالی اردبیل به زلزله‌زدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی عصر امروز در جریان بازدید از مناطق زلزله‌زده در اهر اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل از اولین ساعات وقوع زلزله با تمام تجهیزات و امکانات در منطقه حاضر شده و تاکنون نیز توانسته است به ارزش 530 میلیون تومان اقلام جنسی و مورد نیاز زلزله‌زدگان را تأمین کرده و بین آنها تقسیم کند.

وی در ادامه تصریح کرد: اقلام ارسالی اغلب مربوط به پتو، چادر، موکت، غذاهای بسته‌بندی شده، کنسرو، آب معدنی، روغن، برنج و همچنین لوازم آشپزخانه بوده است.

غیبی خاطرنشان کرد: ما بعد از وقوع زلزله بیش از 277 امدادگر به همراه 15 دستگاه آمبولانس را به منطقه اعزام کردیم و 48 خودروی سبک و سنگین امدادی نیز در کنار آن به منطقه اعزام شدند.

این مسئول اضافه کرد: نیروهای پرتلاش هلال‌احمر استان در این مدت توانسته‌اند یک‌هزار و 521 خانوار را اسکان داده و زمینه آسایش زندگی را برای آنها فراهم آورند.

وی بیان کرد: همچنان نیروهای ما در منطقه حاضر هستند و به حادثه‌دیدگان امدادرسانی می‌کنند و ما در حد توان به همراه دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس سعی می‌کنیم بیشتر در حوزه درمان و التیام درد زلزله‌زدگان ورود پیدا کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل ادامه داد: امروز سه کامیون پتو و مواد بهداشتی به همراه 20 امدادگر از منطقه نیر عازم مناطق زلزله‌زده شدند.

اردوی جنگل‌نوردی جوانان هلال‌احمر اردبیل آغاز شد

به گزارش فارس، همچنین جمعیت هلال‌احمر استان برای حفظ آمادگی خود با هدف حضور در صحنه‌ها و حوادث متعدد و بحران‌های گوناگون و بالا بردن توان مقابله نیروها، اردوی جنگل‌نوردی جوانان جمعیت هلال‌احمر استان در منطقه فندقلوی نمین انجام شد.

این اردو با هدف توانمند کردن اعضای جوانان هلال‌احمر و ارتقای سطح آمادگی و توانمندی آنها انجام شده به طوری که نیروهای هلال‌احمر سعی می‌کنند در مقابله با حوادث و بحران‌ها آمادگی خود را همیشه حفظ کنند.

در این زمینه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: ‌برای دومین سال متوالی این اردو در مسیر پرپیچ و خم و جنگلی فندقلو انجام می‌شود.

بهرام غیبی افزود: اعضای جمعیت هلال‌احمر در این اردو گرد هم آمده و سعی می‌کنند با علاقمندی و شور و اشتیاق در کنار هم زندگی جمعی را تجربه کنند.

وی تصریح کرد: در اردوی امسال 150 نفر شرکت کردند که مسیر 14 کیلومتری فندقلو را پیاده‌روی داشته و در پایان نیز به سه نفر امدادگر نمونه، هدایایی اهدا کردیم.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول