اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اردبیل خبر داد

برقراری روزانه 1500 تماس با 110 اردبیل

خبرگزاری فارس: معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: میانگین تماس‌های روزانه در مردادماه امسال با تلفن 110 اردبیل حدود یک هزار و 500 مورد بوده است.

برقراری روزانه 1500 تماس با 110 اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، جلال صلاتی‌مومن اظهار داشت:  نزدیک به 400 مورد از این تماس‌ها عملیاتی بوده و یگان‌های مختلف پلیس بلافاصله در محل درخواستی و مورد نیاز شهروندان حاضر می‌شوند.

وی  افزود: مرکز فوریت‌های پلیسی 110 پل ارتباطی بین مردم و نیروی انتظامی بوده و زمینه دسترسی آسان افراد جامعه در تمام نقاط به واحدهای مختلف و آگاهی از خدمات متنوع پلیس را فراهم کرده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اردبیل اخبار مرتبط با وقایع و تخلفات رانندگی و نزاع و درگیری را بالاترین اخبار در سطح استان اعلام کرد.

صلاتی مومن یادآور شد: اختلاف خانوادگی، جرایم ملکی، قاچاق، جعل و تخلفات صنفی از جمله اخبار غیر فوریتی هستند که رسیدگی به این گونه جرایم نیازمند سیر مراحل قانونی بوده و این قبیل اخبار پس از دریافت برای اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به رده‌‌های اجرایی منعکس می‌شود.

وی امنیت مطلوب را در سایه مشارکت همگانی مردم با پلیس عنوان کرد و از شهروندان خواست با اعلام واقعی نیازهای خود به مراکز فوریت‌های پلیسی 110 استان نیروی انتظامی را در انجام وظیفه مطلوب یاری و مساعدت کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اردبیل در ادامه سخنان خود با اشاره به مسافرپذیر بودن استان اردبیل و حضور میلیونی مسافران در مرحله دوم تعطیلات تابستانی در شهرهای اردبیل و سرعین، ابراز داشت: به منظور رفاه حال میهمانان و مسافران تمامی تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و فضاهای تفریحی استان اردبیل از طریق ایجاد پاسگاه‌ها زیر پوشش انتظامی قرار گرفته و میهمانان می‌توانند در صورت ضرورت نیازهای پلیسی را در طی شبانه روز از طریق تماس با تلفن 110 رفع کنند.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول