اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل نوسازی مدارس قم خبر داد

هوشمندسازی 6 مدرسه در قم

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل نوسازی مدارس استان قم از هوشمندسازی شش مدرسه در این استان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال خبر داد.

هوشمندسازی 6 مدرسه در قم

علیرضا مسگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت گفت:‌ همزمان با فرا رسیدن هفته دولت فعالیت‌های خوبی در زمینه هوشمندسازی مدارس در استان قم صورت گرفته است.

وی افزود: در سال جاری شش مدرسه با 50 کلاس درس و هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون ریال توسط اداره کل نوسازی مدارس استان قم هوشمندسازی خواهند شد.

معاون اداری و مالی اداره کل نوسازی مدارس استان قم ادامه داد: این مدارس جدید الاحداث بوده و هم‌اکنون تجهیزات لازم به منظور هوشمند سازی آنها تهیه شده و در حال نصب در مدارس است.

مسگر با بیان اینکه عزم دولت در مسیر محرومیت‌زدایی از مناطق محروم در کشور جدی است تصریح کرد: از شش مدرسه در طرح هوشمندسازی تعداد دو مدرسه در منطقه نیروگاه که از مناطق محروم قم است، قرار دارد.

وی عنوان کرد: برای هوشمندسازی این مدارس در استان قم اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است.

معاون اداری و مالی اداره کل نوسازی مدارس استان قم با اشاره به اینکه آموزش در مدارس منحصر به معلم نخواهد بود اضافه کرد: با اجرای این طرح در مدارس، آموزش تنها بر عهده معلم نبوده بلکه یاد‌دهی و یادگیری دو جانبه بوده و دانش‌آموز نقش اساسی در آموختن مباحث علمی خواهد داشت.

مسگر یادآور شد: مدرسه هوشمند مدرسه‌ای است که ضمن حضور فیزیکی دانش‌آموز در آن، کنترل و مدیریت بر مبنای رایانه و فناوری شبکه انجام شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول