اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

سپاه نباید دفاع محافظه‌کارانه از انقلاب داشته باشد

خبرگزاری فرس: فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: سپاه نباید دفاع محافظه‌کارانه از انقلاب داشته باشد بلکه دفاع از انقلاب باید یک دفاع پیش‌برنده باشد و دو حرکت بیرونی و درونی داشته باشد.

سپاه نباید دفاع محافظه‌کارانه از انقلاب داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌ عمومی پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، سردار یعقوب‌علی نظری در جشنواره مالک اشتر اظهار کرد: انقلاب برای یک نسل، یک مقطع زمانی و یک جغرافیای مشخص نیست، بدیهی است که باید از حوزه‌های جغرافیایی عبور کند و متصل به انقلاب حضرت مهدی (عج) شود.

وی ادامه داد: سپاه نباید دفاع محافظه‌کارانه از انقلاب داشته باشد بلکه دفاع از انقلاب باید یک دفاع پیش‌برنده باشد و دو حرکت بیرونی و درونی داشته باشد و هیچکدام از این دو حرکت نباید معطل دیگری باشد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: همچنین اوج کارکرد سپاه در بعد معنوی و مردمی به طور یقین در دفاع بود و اوج دفاع از انقلاب در برهه تاریخی و تغییر استراتژی دنیای کفر در مقابل انقلاب است.

نظری افزود: سپاه باید متحول می‌شد و در این زمینه آسیب‌های زیادی بر کار ما وجود داشت که بخشی ناشی از کارکردهای گذشته بود و بخشی ناخواسته به پیکره بسیج وارد شد.

وی گفت: تفکر بسیجی مربوط به انقلاب نیست و ما نمی‌توانیم ادعا کنیم مجاهدان قبل از انقلاب بسیجی نبوده‌اند، در حد اعلای آن پیامبر اکرم (ص) یک بزرگ بسیجی بوده و تفکر بسیجی مربوط به اسلام است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: این تفکر نباید در محدوده چند نفر خلاصه شود، همه جامعه اسلامی باید تفکر بسیجی داشته و باید بین مردم گسترش یابد تا بتواند حرکت پیش‌برنده انقلاب را به سامان برساند.

نظری یادآور شد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته یکی آسیب‌ها ضعیف ‌شدن رابطه بین بسیج و مساجد است و یکی از برنامه‌های تحولی، برگشت پایگاه‌ها به مسجد است و خروجی کار بسیجیان باید در مسجد باشد.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که مورد نظر است مدیریت بسیج ده‌ها میلیونی است و نباید مدیریت سازمان محدود به سپاه شود بنابراین سطوح مدیریتی در این مورد تعریف شده است و در سه سطح، مجمع بسیج استانی، شوراهای اقشار و شوراهای کانون‌ها و پایگاه‌‌ها مشخص شده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: یکی از دغدغه‌های امروز بسیج در زمینه تربیتی و آموزشی است.

انتهای پیام/آ30/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول