اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا:

بسیج الگوی ایستادگی در برابر استکبار است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: بسیج بهترین الگوی مسئولان برای ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار است.

بسیج الگوی ایستادگی در برابر استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین احد احمدی عصر امروز در دیدار با جمعی از بسیجیان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه تلاش برای تبلیغ دین مبین اسلام در زمره فعالیت‌های کارگزاران و دست‌اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد، اظهار کرد: امروز اعتقاد آحاد ملت و جوانان بر این است که تنها راه مقابله با فتنه‌انگیزی‌ها و دسیسه‌های احتمالی دشمنان تقویت نیروی معنوی و گسترش اتحاد و انسجام اسلامی است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا افزود: موفقیت‌های روز افزون و چشم‌گیر ملت ایران در طول 33 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز به وضوح نشانه همین قدرت، اتحاد و یکپارچگی اسلامی و ملی است.

وی با بیان اینکه نقش و جایگاه مردم در نظام اسلامی بسیار ارج نهاده شده است، عنوان کرد: امروز به طور واضح شاهد آن هستیم که مردم در تمام انتخابات‌ها و صحنه‌های تصمیم‌گیری پای کار بوده و با اراده مستقل خویش در تصمیم‌گیری کلان و حساس کشور شرکت کرده و با این حضور خویش پاسخی محکم را به یاوه‌گویی‌های آمریکا و اسرائیل می‌دهند.

فرماندار شهرستان بویین زهرا بیان کرد: در حوزه‌های گوناگون علمی و تحقیقاتی نیز به رغم اینکه تهدیدات و تحریم‌ها دامن‌گیر کشور شده اراده و عزم ملی جوانان ایرانی ستودنی بوده که افتخارآفرینی‌های متعدد آنان بر بام علمی دنیا بیانگر این تصمیم و اراده بسیار بزرگ است.

احمدی خاطرنشان کرد: گرچه دشمنان اصلی ملت ایران با صد‌ها ترفند و نیات شوم درصدد تصاحب همه جانبه جمهوری اسلامی هستند، اما بار‌ها از ابتدای پیروزی نهضت امام راحل تاکنون شاهد این مسئله بوده‌ایم که اراده معنوی مردم توانسته بر دسیسه‌های فتنه‌انگیز غرب و آمریکا فائق آمده و سبب خواری و شکست آنان در عرصه‌های تهاجم و شبیخون یک‌جانبه شود.

وی بیان کرد: ترور دانشمندان جوان هسته‌ای کشور نیز بیانگر همین مسئله مهم است که غرب به شدت از توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی هراس داشته و نگران است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با اشاره به ضرورت همت مضاعف برای تحقق تولید ملی، عنوان کرد: مقام معظم رهبری همواره با عنایت و رهنمون‌های راهبردی خویش مسیر اقتدار و عزت نظام اسلامی را ترسیم کرده و شمع امید را در دل ملت زنده نگاه می‌دارند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول