اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازگشت نیکزاد به اردبیل/ اکبر هفتمین استاندار

خبرگزاری فارس: اکبر نیکزاد ثمرین بعد از چهار سال عهده‌داری مسئولیت شهرداری اردبیل این بار در قامت هفتمین استاندار اردبیل در این استان حاضر خواهد شد.

بازگشت نیکزاد به اردبیل/ اکبر هفتمین استاندار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تا ساعاتی دیگر اکبر نیکزاد که به عنوان استاندار اردبیل معارفه می‌شود به عنوان عالی‌ترین مقام استان عهده‌دار مسئولیتی سنگین است.

اکبر نیکزاد که برادر کوچک علی نیکزاد وزیر راه و شهر‌سازی دولت احمدی‌نژاد است متولد 1348 در روستای ثمرین اردبیل است که وی پیش از این رئیس بنیاد مسکن اراک، شهردار اردبیل، معاون استاندار قزوین و استاندار کهگیلویه و بویر‌احمد بوده است.

اکبر نیکزاد که از چهره‌های عمرانی و پر‌تلاش کشور است تجربه موفقی را در چهار سال مسئولیت خود در سمت شهرداری اردبیل داشته و توانست با همراهی شورای سوم عملکرد مناسبی را در اردبیل و ساماندهی مناطق مختلف شهر از خود به یادگار بگذارد.

وی در حالی بعد از 18 ماه به اردبیل برمی‌گردد که تجربه خوبی را در کسوت معاونت عمرانی استانداری قزوین و همچنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد کسب کرده است به طوری که در این استان نیز از نیکزاد دوم انتظاری جز پرداختن به کارهای عمرانی، تکمیل پروژه‌های زیر‌بنایی و اهتمام به حوزه فرهنگ و تقویت مولفه‌های دینی و ارزشی انتظاری بیشتر نمی‌رود.

مردم اردبیل از انتخاب مدیر بومی و توانمند که از فرزندان این مرز و بوم است از دولت خدمتگزار قدردانی می‌کنند و مردم باور دارند که نیکزاد به دور از هرگونه گرایش و تعصب خاص در عمران و آبادانی این استان تلاش شبانه‌روزی خواهد کرد تا در خاطرها بماند نه در خاطره‌ها.

نگاهی به کارنامه نیکزاد حکایت از آن دارد که وی نیز همچون صابری استاندار پیشین اردبیل در زمینه‌های عمرانی فعال بوده و موفق عمل کرده است که مردم استان انتظار دارند این نیروی بومی بتواند با کنار گذاشتن تمام تنش‌ها و التهابات ماه‌های اخیر بین استاندار و نمایندگان استان فرصت یک ساله مانده از دولت دهم را غنیمت شمرده و انتظارات به حق مردم استان اردبیل را به ویژه در حوزه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اعم از راه‌آهن، پتروشیمی، منطقه ویژه اقتصادی، دانشگاه صنعتی، شهرک تخصصی آب، چهار‌ خطه کردن راه اردبیل – سرچم و به سرانجام رساندن پروژه‌های مهر ماندگار موفق عمل کند.

نیکزاد که در ابتدای دهه 80 عضو فعال ستاد بازسازی بم بود و سابقه فعالیت در بنیاد مسکن را نیز دارد در سنگر شهرداری اردبیل نیز توانسته است کارنامه‌ قابل قبولی را از خود به جای بگذارد .

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد در حالی بعد از احمدی‌نژاد،‌ طحایی، نگارنده، علی نیکزاد، منصور حقیقت‌پور و سید حسین صابری در سمت استانداری اردبیل قرار می‌گیرد که همه از او به عنوان یک چهره بومی انتظار دارند که به تمام مناقشات ماه‌های اخیر در این استان پایان داده و با همراهی و همسویی نمایندگان استان و دیگر مدیران توانمند بتواند حرکت رو به جلوی این استان را شتابی بیشتر ببخشد.

نیکزاد‌ها که خانواده شناخته شده در اردبیل هستند به چهره پر‌تلاش و متین شهرت دارند به طوری که برادرش علی نیکزاد وزیر فعلی راه و شهرسازی در اوایل دولت نهم عملکردی را از خود به جای گذاشته است که امروز در محافل و مجالس مختلف از آن به نیکی یاد می‌شود.

خبرگزاری فارس در استان اردبیل برای استاندار جدید آرزوی توفیق بیش از پیش می‌کند و آرزومند است که در جهت توسعه استان و اجابت مطالبات به حق مردم موفق باشد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول