اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد کرمان خبر داد

ایجاد 14 هزار شغل توسط کمیته امداد کرمان

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: 14 هزار شغل توسط این نهاد در سال جاری ایجاد می‌شود.

ایجاد 14 هزار شغل توسط کمیته امداد کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، وحید میرزایی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مسئولان کمیته امداد شهرستان‌ها و بخش‌های شرقی استان از بررسی طرح خرید محصولات لبنی در این نشست یک‌روزه خبر داد و اظهار داشت: با همکاری کارخانه شیر به دنبال ایجاد ایستگاه‌های جمع‌آوری شیر هستیم.

وی بیان کرد: درصدد هستیم تا با همکاری مددجویان کمیته امداد برای جمع‌آوری شیر تولیدی و دیگر محصولات لبنی عرضه تولیدات به بازار با روند مطلوب‌تری ادامه یابد.

میرزایی از خرید صنایع دستی و فرش تولیدی مددجویان کمیته امداد خبر داد و افزود: با در اختیار قرار دادن مواد اولیه بین مددجویان علاقمند محصول تولیدی آنها نیز توسط کمیته امداد و با قیمت مناسب خریداری می‌شود.

وی همچنین از آمادگی این نهاد برای کمک به مددجویان در بحث جمع‌آوری خرما و زکات این محصول در شرق استان کرمان خبر داد.

سرپرست کمیته امداد در ادامه توانمندسازی خانوارهای زیر پوشش از طریق اشتغالزایی را مهم‌ترین وظیفه این نهاد برشمرد و خاطرنشان کرد: در سال جاری قرار است 14 هزار شغل توسط کمیته امداد استان اجرا شود که سهم شهرستان‌های بم، نرماشیر، ریگان و فهرج 20 درصد این رقم است.

میرزایی با اشاره به ابلاغ اعتبارات اشتغالزایی به شهرستان‌ها توسط بانک‌های عامل بیان کرد: پیشرفت روند ابلاغ و همچنین رفع موانع احتمالی در نشست هم‌اندیشی امروز بررسی شد.

وی افزود: با ایجاد فرصت‌های شغلی سالانه 10 درصد مددجویان از پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) خارج و افراد نیازمند جدید جایگزین آنها می‌شوند.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول