اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور انوشیروانی در اختتامیه جشنواره فرزندان مهر

خبرگزاری فارس: هفتمین جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مهر در اردبیل در حالی به کار خود پایان داد که شرکت‌کنندگان در این جشنواره از استان اردبیل به عنوان استانی بی‌نظیر و زیبا بر تارک ایران یاد کردند.

حضور انوشیروانی در اختتامیه جشنواره فرزندان مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مراسم اختتامیه این جشنواره با ورود نایب ‌قهرمان المپیک 2012 سجاد انوشیروانی به سالن در حالی برگزار شد که همه به احترام وی به پا خواسته و بیش از یک دقیقه این قهرمان را تشویق کردند.

انوشیروانی در حالی که با کودکان و فرزندان مهر به گرمی سخن می‌گفت، به همه آنان ابراز احترام کرد و پس از قرار گرفتن وی در جایگاه نیز تشویق‌های حاضرین نیز ادامه داشت.

نکته جالب توجه دیگر این جشنواره حضور پرشور پسرانی بود که با شور و علاقه در مراسم اختتامیه حاضر بودند و بدون آرام و قرار به کف زدن و سوت زدن مشغول بودند و در حالی که سخنرانان آنان را به آرامش دعوت می کردند باز هم شلوغی در سالن محسوس بود.

حضور گروه موزیک ارتش در سالن و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی و سرود «ای ایران» توسط این گروه توجه همه را جلب کرد به طوری که با پایان یافتن نواخته‌ شدن این سرودها حاضرین به پا خواسته و کف زدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، انتشار نشریه فرزندان مهر در چهار شماره و به تیراژ بیش از یک هزار نسخه نکته بارز دیگر این جشنواره بود که به همت خبرنگاران رسانه‌های جمعی استان و با طراحی و تلاش مضاعف گروه خبرنگاران چاپ و در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گرفت.

در طی برگزاری این جشنواره که شامل چهار مراسم افتتاحیه و اختتامیه بود متاسفانه باز هم آن قشری که کمترین توجه را دید خبرنگاران بودند به طوری که این افراد برای ارسال اخبار لحظه‌ای خود مجبور بودند با تلفن‌های شخصی خود با دفاتر تماس گرفته و اخبار خود را ارسال کنند، صرف نظر از اینکه هیچ جایگاهی برای خبرنگاران در نظر گرفته نشده بود و این قشر با نشستن در میان شرکت‌کنندگان و هیاهوی آنان به سختی می‌توانستند مطالب را دریافت و مخابره کنند.

نکته بارز دیگر این جشنواره حضور چنگیز حبیبیان خواننده پرطرفدار کشورمان در مراسم افتتاحیه و اختتامیه بود که با استقبال بی‌نظیر شرکت‌کنندگان مواجه شد.

برگزاری غرفه‌های متعدد از جمله غرفه خوشنویسی، بازی و سرگرمی، رفاقت و رقابت، غرفه رادیو جشنواره، کتابخوانی، غرفه بشر دوستانه هلال احمر، غرفه 148 صدای مشاور نیز به این جشنواره رونق خاصی بخشیده بود اما آن چیزی که سبب شد تا شرکت‌کنندگان بیشتر به این غرفه‌ها جذب شوند غرفه آلاچیق عشایر با عرضه آش دوغ محلی با نان داغ بود که بیش از همه غرفه‌ها بازدیدکننده داشت.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول