اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

پشیمانی نسبت به کارهایم ندارم

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: بر اساس تکلیفی که بر عهده ما گذاشته شده بود وظایفم را انجام دادم و از هیچ کاری که در این استان انجام داده‌ام پشیمان نیستم هر چند اشتباه باشد.

پشیمانی نسبت به کارهایم ندارم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در جلسه شورای اداری استان علت برگزاری اضطراری این جلسه را دیدار با مدیران و استفاده از نقطه نظرات آنها و همچنین بیان حلالیت اعلام کرد و اظهار داشت: به نظر می‌رسد در مراسم معارفه استاندار جدید فرصت این کار پیش نیاید به همین جهت در این جلسه به تمام مدیران و مسئولان عرض خدا قوت داشته و از همراهی آنها تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: بیش از دو سال و یک ماه و 9 روز در این استان در سنگر خدمت‌رسانی حاضر بودم و از 4 مرداد ماه سال 89 که به این استان آمدم سعی کردم با کمترین فوت وقت در سنگر کار و تلاش حاضر شوم چرا که خود را مدیون مردم و خون شهدا می‌دانم.

استاندار اردبیل با اعلام اینکه از هیچ کس کینه و عقده‌ای به دل ندارم، یادآور شد: از هیچ کس در این استان دلخوری ندارم و دلگیر مسائل پیش‌ آمده نیز نیستم و یقین دارم که در این استان ظرفیت‌های بی‌نظیری برای کار، خدمت و تلاش مضاعف وجود دارد.

صابری با طلبیدن حلالیت از تمام حاضرین و مدیران و مسئولان گفت:‌ مردم ما با سعه صدر اندک خدمت ما را به بزرگی خود می‌پذیرند و قصور و کوتاهی‌های ما را نیز خواهند بخشید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول تاکید کرد: مدیریتی که برای رضای خدا باشد مدیریت تکلیف محور است و ما در تمام شرایط مدافع انقلاب، اسلام، ارزش‌ها و خون شهدا هستیم و بار دیگر تاکید می‌کنم هر چقدر کار کنیم باز هم کم است و فرصت‌ها نیز به مانند ابر و باد به سرعت در حال گذر هستند.

استاندار اردبیل افزود: تا چشم به هم بزنیم وقت از دست ما می‌رود و افسوس روزهای گذشته را خواهیم خورد در حالی که امروز در سنگر مدیریت خود می‌توانیم عقب‌ماندگی‌ها را به سرعت جبران کنیم.

صابری حفظ بیت‌المال را به همه متذکر شد و بیان داشت:‌ اگر ریالی پول هزینه می‌کنیم 75 میلیون نفر جمعیت کشورمان در آن سهیم و شریک هستند و چگونه می‌توانیم در روز قیامت به خاطر یک ریال هزینه اضافی از این 75 میلیون نفر حلالیت بخواهیم.

وی خطاب به دستگاه‌هایی که تاکنون اعتبارات عمرانی سال 90 را جذب نکرده‌اند، افزود: چند روز باقیمانده از شهریور را باید مدیران چنین دستگاه‌هایی غنیمت بشمارند تا مبادا ریالی از اعتبارات برگشت بخورد.

استاندار اردبیل به انجام مبادله‌ موافقت‌نامه‌های اعتبارات سال 91 اشاره کرد و ادامه داد:‌ تغییرات لازم انجام شده و باید به سرعت دستگاه‌ها به جذب اعتبار اقدام کنند.

صابری توجه به جامعه ایثارگران اصیل و واقعی را خاطرنشان کرد و گفت: بنده از روز اول حضورم در این استان به تمام دستگاه‌های اجرایی اعلام کردم که حق و حقوق ایثارگران را پرداخت کنند چرا که خوشایند مدیران اسلامی در نظام ولایی نیست که آزاده یا جانباز عزیزی به ما مراجعه کند و از پرداخت نشدن حق بیمه‌اش گله‌مند باشد.

این مسئول به موضوع پرداخت دیون و بدهکاری به پیمانکاران اشاره کرد و ابراز داشت:‌ در 32 سال خدمت خود در نظام اسلامی که بیشتر در کارهای اجرایی فعال بوده‌ام سعی کردم با منطق و رعایت اصول با همه به ویژه نمایندگان مجلس اهل تعامل باشم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: همه مدیران وظیفه دارند در این زمینه همکاری و همراهی لازم را با نمایندگان استان داشته باشند تا فرصت خدمت به دعوا و درگیری سپری نشود.

صابری یادآور شد: ما برای دعوا کردن در سنگر مدیریتی قرار نگرفتیم بلکه آمده‌ایم دست به دست هم دهیم تا کارها را با اتحاد و همدلی و دلسوزی به پیش ببریم.

وی عنوان کرد:‌ ما در تصمیم‌گیری‌ها، توجه کردن‌ها و جلب رضایت مردم باید به همکاری‌های مشترک دلخوش باشیم و سعی کنیم در حد امکان در مسیر آرمان‌های انقلاب، نظام اسلامی و خط ولایت بهترین خادمان مردم باشیم.

استاندار اردبیل در پایان سخنان خود از همت و همراهی دوستان مطبوعاتی و رسانه‌ای در حوزه‌های مختلف قدردانی کرد و اظهار داشت: انصافاً اهالی رسانه و مطبوعات اردبیل اهالی بی‌ادعا و صادق و توانمندی‌ هستند که امیدواریم همه مدیران از ظرفیت آنها استفاده کنند.

 

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول