اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

نمایندگان در تغییر استاندار دخیل نبودند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان استان اردبیل در تغییر و جابه‌جایی استاندار جدید اردبیل دخالتی نداشتند و این تصمیم وزارت کشور و دولت بوده است.

نمایندگان در تغییر استاندار دخیل نبودند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی افضلی‌فرد عصر امروز در دیدار با جمعی از اعضای شورای شهر و شهرداری نیر اظهار داشت: هر چند در ماه‌های اخیر سعی می‌کردیم زمینه جابه‌جایی برخی از مدیران و همچنین استاندار را فراهم کرده تا از افراد توانمند بهره ببریم اما جابه‌جایی اخیر استاندار اردبیل ربطی به حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌های ما ندارد و آماده هرگونه همکاری با استاندار جدید اردبیل هستیم.

وی تصریح کرد: نیکزاد را فرزند برومند سبلان و همچنین مدیر بومی و توانمند می‌دانیم و معتقدیم با همدلی و وحدت مسئولان، نمایندگان و تمام خدمتگزاران نظام اسلامی می‌توان در فاصله کوتاه بهترین خدمات را به مردم ارائه کرد.

افضلی‌فرد با بیان اینکه مردم به نیکزاد و تلاش شبانه‌روزی او در تمام ابعاد چشم دوخته‌اند و امیدوارند گره‌های کور به وجود آمده برطرف شود، خاطرنشان کرد: پازل وحدت نمایندگان در حال تکمیل شدن است و در این زمینه با وحدت و همدلی سعی می‌کنیم تنها به فکر توسعه و ترقی استان باشیم.

به گزارش فارس، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی نزدیکی انتخابات شورا و ریاست جمهوری را یادآور شد و بیان کرد: نباید این انتخابات فضای دلسردی و یا سست بودن در کارها و فعالیت‌ها را برای اعضای سوم شوراها به وجود آورد چراکه مردم انتظار دارند خدمات عمومی و رفاهی بیشتری را از شهرداری‌ها دریافت کنند و انتخاباتی کردن فضا به شکل زودهنگام شایسته و مطلوب شهرداری‌های استان نیست.

وی شورا و شهرداری را به عنوان دو بال توانمند در توسعه همه‌جانبه توصیف کرد و ادامه داد: تلاش نمایندگان استان بر عمران، آبادانی و محرومیت‌زدایی از مناطق محروم به ویژه چهره شهرستان نیر است.

در این جلسه شهردار نیر در سخنانی با اشاره به تأخیر به وجود آمده در روند اجرای طرح جامع شهری، توجه بیشتر به آسفالت خیابان‌ها، معابر و کوچه‌ها را یادآور شد.

شجاع اقبالی گفت: ‌در کنار اجرای پارک جنگلی نوالر توسعه نیروگاه بادی و همچنین توسعه فضای سبز در اولویت جدی است به طوری که شهرداری با توجه به محدودیت منابع با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است.

وی تأمین هزینه‌های جاری از جمله پرداخت حقوق پرسنل، تأمین ماشین‌آلات شهرداری و حل مشکلات رایج در شهرداری‌ها را یادآور شد و از نمایندگان منطقه خواست تا از طریق مجلس پیگیر مصوبه دولت مبنی بر اختصاص 50 میلیارد تومان به حساب شهرداری‌ها باشند.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول