اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان خبر داد

رشد استاندارد کارخانجات آرد در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان از رشد روز‌افزون استاندارد کارخانجات آرد در استان خبر داد.

رشد استاندارد کارخانجات آرد در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان، سیاوش حسین‌پور اظهار داشت: در بخش تولید آرد، عمده کارخانجات استان با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های به‌روز و دارا بودن استانداردهای داخلی و خارجیso 22000 ، Iso 9001، HACEP توانسته‌اند در عرصه رقابت، روزبه‌روز کیفیت محصولات خود را افزایش داده و آرد با کیفیت بالا به بازار عرضه کنند.

وی تصریح کرد: تمام کارخانجات استان از سال 1386 تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی گلستان اقدام به غنی‌سازی آردهای تولیدی می‌کنند و گلستان در زمینه غنی‌سازی آرد با آهن و اسیدفولیک در سطح کشور پیشتاز بوده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان افزود: نظارت بر واحدهای آسیابانی و سایر مراکز ذخیره‌سازی گندم استان با مشارکت فعال واحد کنترل کیفی اداره کل استان و در قالب اکیپی مشترک از نمایندگان بهداشت و سازمان صنعت، معدن و تجارت و استانداری از حیث اطمینان از صحت عملکرد واحدها در حفظ بهینه گندم و تولید آرد مطابق با اصول فنی و بهداشتی به صورت ادواری و مستمر صورت می‌پذیرد تا نهایتاً با تولید آرد مطلوب و استاندارد، نانی تهیه و بر سر سفره‌ها قرار گیرد که به حق شایسته مصرف‌کننده باشد.

حسین‌پور گفت: در راستای احترام به حقوق مصرف‌کننده و تأمین نان با کیفیت و بهداشتی علاوه بر تولید آرد کیفی با توجه به نقش محوری نیروی انسانی، آموزش این صنف در اولویت قرار داده شده و با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای استان طی تفاهمنامه‌ای آموزش‌های لازم برای مهارت‌افزایی شاغلان این بخش به صورت مستمر در حال انجام بوده و برنامه‌ریزی شده است که با آموزش 20 درصد شاغلان این بخش در هر سال، طی پنج سال این امر تحقق بخشیده شود.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان خاطر نشان کرد: این اداره کل در صدد است تا علاوه بر جمیع عوامل مؤثر در افزایش کیفیت نان ضمن تعامل و همکاری هر چه بیشتر با دستگاه‌های ذی‌ربط در قالب تیم‌های بازرسی مشترک با تشدید نظارت بر واحدهای خبازی کیفیت نان را بیش از پیش بهبود بخشد.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول