اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز:

رفع نواقص و کاستی‌ها در نظام مهندسی ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار البرز گفت: رفع نواقص و کاستی‌ها در نظام مهندسی ضروری است.

رفع نواقص و کاستی‌ها در نظام مهندسی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز،  احمد افضلی اظهار داشت: ارتقای نقش سازمان نظام مهندسی استان در مناسبات مدیریتی، حرکت البرز را در مسیر توسعه و شکوفایی عمرانی پرشتاب‌تر خواهد کرد.

وی افزود: حضور بیش از 6 هزار مهندس در رشته‌های مختلف مرتبط به حوزه ساختمان در استان و عضویت آنها در سازمان نظام مهندسی نشان از توان بالای علمی و فنی استان البرز دارد که بهره‌گیری از چنین پتانسیلی می‌تواند زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای مهندسین جوان در پروژه‌های مختلف را فراهم بیاورد.

این مسئول ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن برگزاری انتخابات سازمان نظام مهندسی استان البرز شایسته است که مهندسان عضو این سازمان با حضور گسترده در این انتخابات به انتصاب افراد با تجربه و صالح و البته دلسوزی کمک کنند.

این عضو ارشد نظام مهندسی استان با تاکید بر نقش واقعی این تشکل فنی تصریح کرد: رفع نواقص و کاستی‌ها در سازمان و هدایت آن در مسیر واقعی و البته شفاف سازی در رویدادهای آن می‌تواند زمینه ساز اعتماد مدیران ارشد استان به سازمان باشد و این نهاد فنی و تخصصی باید به بازوی عملی و اجرایی استان تبدیل شود.

معاون عمرانی استاندار البرز اضافه کرد: نظارت مناسب بر روند برگزاری انتخابات سازمان نظام مهندسی صورت خواهد گرفت و با تدابیر اندیشیده شده انتخاباتی به دور از حواشی برگزار خواهد شد.

افضلی همچنین از تمام کاندیدها و گروه‌های شکل گرفته خواست تا با رعایت اخلاق، به عنوان اصل هر انتخاباتی، تنها به ارائه دیدگاه‌ها و اهداف و برنامه‌های خود بپردازند و از تحرکات غیراخلاقی بپرهیزند.

وی در پایان ضمن تاکید بر ضرورت حضور مهندسان در انتخابات سازمان نظام مهندسی از زحمات هیئت اجرایی برگزاری انتخابات تقدیر کرد و اذعان داشت: تشکل نظام مهندسی قوی و کارآمد مستلزم حضور حداکثری اعضای سازمان در انتخابات است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول