اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اجرایی انتخابات نظام مهندسی اردبیل:

نظام مهندسی اردبیل 4600 عضو دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اجرایی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت:‌ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در مدت 18 سال فعالیت خود بیش از 4 هزار و 600 عضو را پذیرش کرده است.

نظام مهندسی اردبیل 4600 عضو دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قدیر زارع‌ جعفری عصر امروز در نشست ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان که در محل این سازمان در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: با این تعداد اعضا پس‌فردا ششمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی استان اردبیل در مرکز استان در دفاتر نمایندگی انتخابی سازمان در شهرهای گرمی، خلخال، پارس‌آباد و مشگین‌شهر انتخابات پرشوری را برگزار کرده تا این مجموعه بتواند اعضای جدید خود را بشناسد.

وی با اعلام اینکه این سازمان در سطح استان با شش دفتر نمایندگی و 13 دفتر رابط فعالیت می‌کند، تصریح کرد: امیدواریم مهندسان و اعضای این سازمان بار دیگر با حضور فعال و پررنگ خود بتوانند تلاش مثمرثمری داشته و به ارتقای جایگاه نظام مهندسی استان کمک کنند.

زارع جعفری در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: تعداد اعضای اصلی هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل 9 نفر و تعداد علی‌البدل نیز شش نفر است که با رأی اعضا انتخاب می‌شوند.

این مسئول اضافه کرد: در گروه عمران و در رشته عمران چهار نفر، رشته نقشه‌برداری یک نفر به عنوان اعضای اصلی در هیئت مدیره قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: در گروه تأسیسات نیز شامل رشته برق یک نفر و رشته مکانیک نیز یک نفر به عنوان اعضای اصلی در هیئت مدیره قرار می‌گیرند.

به گزارش فارس، رئیس هیئت اجرایی انتخابات نظام مهندسی اردبیل در گروه معماری و شهرسازی نیز اعم از رشته معماری یک نفر و رشته شهرسازی نیز یک نفر به عنوان اعضای اصلی در هیئت مدیره قرار می‌گیرند و در تمامی این رشته‌ها نیز یک عضو علی‌البدل که حائز اکثریت آرا باشد در همان رشته انتخاب می‌شوند.

زارع جعفری به مهم‌ترین وظایف و اختیارات اعضای هیئت مدیره اشاره کرد و ادامه داد: مشارکت در امر ارزشیابی و تعیین صلاحیت و ظرفیت اشتغال، دفاع از حقوق اجتماعی و حیثیت مهندسی اعضا، ‌حمایت از فعالیت‌های با ارزش، ‌تهیه و تنظیم مبانی قیمت‌گذاری خدمات مهندسی، پیشنهاد تغییرات خاص متناسب با شرایط استان در مقررات ملی ساختمان اشاره کرد.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: نامزدهای انتخابات هیئت مدیره با برخورداری از مکان یکسان باید اخلاق حرفه‌ای، اسلامی و انسانی را در ایام تبلیغات رعایت کنند.

زارع جعفری با اعلام اینکه زمان تبلیغات از ساعت 24 امروز به پایان می‌رسد، گفت: انجام تبلیغات تا 24 ساعت قبل از شروع اخذ رأی انجام شده و نصب تابلو که نشان‌دهنده مکان ستاد تبلیغاتی انتخاباتی داوطلب باشد، بلامانع است.

وی در پایان سخنان خود افزود: امیدواریم 14 شهریور ماه در یک فضای رقابتی سالم انتخاباتی پرشور و نشاطی را شاهد باشیم چرا که برگزاری انتخابات سالم متناسب با شأن و مقام مهندسان از هدف‌گذاری‌های اصلی است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول