اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

10 هزار شغل در آبادان ایجاد شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: نیاز شهرستان برای ایجاد اشتغال بیش از 10 هزار شغل است و فرمانداری آبادان در نظر دارد بیش از تعهد خود در سال 91 ایجاد اشتغال کند.

10 هزار شغل در آبادان ایجاد شده است

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: فرمانداری آبادان با همکاری ارگان‌های اجرایی تاکنون توانسته است برای سال جاری 10 هزار شغل در منطقه ایجاد کند.

وی افزود: تعهد فرمانداری برای ایجاد اشتغال در سال جاری 9 هزار و 460 شغل بوده که این رقم تاکنون به 10 هزار رسیده است.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: ایجاد 8 هزار و 310 شغل جدید تا پایان سال در تعهد فرمانداری شهرستان است که با در نظر گرفتن نیازمندی‌های آبادان در زمینه اشتغالزایی این تعهد اجرایی می‌شود.

وی با اشاره کمیته راستی آزمایی گفت: اعضای کمیته راستی آزمایی از سوی استانداری خوزستان انتخاب می‌شود و این کمیته با بررسی مشاغل ایجاد شده در شهرستان آن را به استانداری ارجاع می‌دهد.

ایلخاص‌زاده افزود: کمیته راستی‌ آزمایی هیچگونه ارتباطی با اعضای کمیته اشتغال در فرمانداری آبادان نداشته و با بررسی آمار مشاغل ایجاد شده در شهرستان راستی آزمایی آن را بررسی می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از راه‌های شناسایی مشاغل ایجاد شده در شهرستان آبادان بررسی آمار لیست‌های بیمه در سازمان تأمین اجتماعی و افزایش رقمی این لیست‌ها در سازمان است.

نماینده عالی استاندار خوزستان در آبادان گفت: بر اساس آمار کمیته راستی آزمایی، فرمانداری آبادان تاکنون 99 درصد در ایجاد مشاغل جدید در سال جاری موفق بوده است.

وی در پایان گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته در زمینه اشتغال شهرستان آبادان، اما نیاز منطقه صد در صد تأمین نشده و مطمئناً با فعالیت‌ و همکاری ارگان‌های اجرایی و مشاوران اقتصادی این آمار افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول