اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان خبر داد

ایجاد 13 هزار فرصت شغلی در کرمان

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: طی سال گذشته 13 هزار و 889 فرصت شغلی در بخش‌های مختلف در شهرستان کرمان ایجاد شد.

ایجاد 13 هزار فرصت شغلی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجلاس جنبش غیر متعهد در تهران با موفقیت برگزار شد که این امر پیروزی بزرگی برای نظام اسلامی بود و به عنوان برگ زرینی در تاریخ ایران به ثبت رسید.

وی ابراز داشت: شهرستان کرمان در برگزاری طرح سرشماری نفوس و مسکن رتبه نخست استان و در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

سعیدی تصریح کرد: اولویت ما در شهرستان کرمان بحث امنیت است و در سال گذشته نسبت به سال قبل آن شاهد افزایش 47 درصدی امنیت در شهرستان کرمان بودیم.

وی از راه‌اندازی چهار کلانتری در مناطق مختلف شهر کرمان خبر داد و افزود: پاسگاه سرآسیاب فرسنگی به کلانتری 18 ارتقا یافت و راه‌اندازی پاسگاه در روستای قائم‌آباد و ارتقای یگان امداد نیروی انتظامی نیز طی یک سال گذشته انجام شده است.

سعیدی بیان داشت: معضل امنیتی بام کرمان در بالای گلزار شهدا نیز با استقرار واحد انتظامی برطرف شده است.

فرماندار کرمان تصریح کرد: طی سال گذشته 13 هزار و 889 فرصت شغلی در بخش‌های مختلف در شهرستان کرمان ایجاد شد در حالی که تعهد ما برای ایجاد اشتغال 9 هزار و 249 شغل بود.

سعیدی رقم اعتبارات سال گذشته شهرستان کرمان را 47 میلیارد تومان ذکر و بیان کرد: در توزیع اعتبارات مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کرمان، مصوبات سفر هیئت دولت، طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام و همچنین حل مشکلات مطرح شده در سفرهای استاندار کرمان به مناطق مختلف در اولویت قرار گرفت.

وی از پیشرفت فیزیکی 55 درصدی فاضلاب شهر کرمان خبر داد و افزود: سال گذشته از سوی فرمانداری کرمان 10 میلیارد ریال به این طرح اختصاص یافت.

سعیدی با اشاره به برگزاری جشنواره «ارگ و هزار راین» در 16 شهریور ماه جاری ابراز داشت: برای برگزاری این جشنواره تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

به گزارش فارس، فرماندار کرمان در این نشست خبری از جمعی از مدیران مسئول، سردبیران، خبرنگاران و عکاسان مطبوعات و خبرگزاری‌های استان کرمان تجلیل کرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول