اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دوچرخه‌سوار پارالمپیکی فارس:

آمادگی بالایی برای کسب مدال دارم

خبرگزاری فارس: دوچرخه‌سوار پارالمپیکی استان فارس گفت: آمادگی بالایی برای کسب مدال در رقابت‌های پارالمپیک 2012 لندن دارم.

آمادگی بالایی برای کسب مدال دارم

بهمن گلبار‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: با تلاش‌های مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک شرایط اردویی خوبی را پشت سر گذاشتیم و آماده حضور پرقدرت در بازی‌های پارالمپیک هستیم.

وی افزود: نخستین تجربه حضور خود در میدان پارالمپیک را تجربه می‌کنم و به خوبی می‌دانم که رقابت سختی برای کسب مدال خواهم داشت.

دوچرخه‌سوار پارالمپیکی استان فارس تصریح کرد: در رقابت‌های دوچرخه‌سواری پارالمپیک در چهار ماده تخصصی یک کیلومتر سرعت در پیست، چهار کیلومتر انفرادی پیست، استقامت جاده و تایم‌تریل انفرادی شرکت می‌کنم.

گلبارنژاد خاطرنشان کرد: مهم‌ترین حریفانم برای کسب مدال از کشورهای روسیه، فرانسه، جمهوری چک، آمریکا ، ایتالیا و کره جنوبی هستند و امیدوارم صاحب یکی از سکوهای اول تا سوم این مسابقات شوم.

دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در سال جاری، از برگزاری سه مرحله اردوی بلندمدت برای کسب آمادگی رقابت در پارالمپیک سخن گفت و ادامه داد: در این اردوها تمرینات منظم و خوبی را انجام داده‌ایم و آخرین اردو در زمان حضورم در دهکده بازی‌ها است که امیدوارم بتوانم با شرایط آب و هوایی و مسابقه هماهنگ شوم.

وی در پایان گفت: از تمام مردم ورزش‌دوست ایران به ویژه هم‌استانی‌های خود تقاضا دارم که دعای خیرشان را بدرقه کاروان اعزامی ایران کنند تا باز هم شاهد افتخارآفرینی ایرانیان در دنیا باشیم.

به گزارش فارس، رقابت‌های پارالمپیک 2012 لندن از 9 شهریور‌ماه جاری آغاز می‌شود و کاروان جمهوری اسلامی ایران با 79 ورزشکار در 13 رشته در این رقابت‌ها حضور دارد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول