اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دارنده مقام پنجم المپیک:

وزنه‌برداری اردبیل از ناشایستگی مدیریتی رنج می‌برد

خبرگزاری فارس: دارنده مقام پنجم المپیک لندن گفت: وزنه‌برداری اردبیل از ناحیه مدیریت ناشایست و کم توان رنج می‌برد و تا زمانی که این مشکل ترمیم نشود ورزش وزنه‌برداری در این استان همچون پنج سال گذشته رشد و ترقی نخواهد کرد.

وزنه‌برداری اردبیل از ناشایستگی مدیریتی رنج می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعید محمدپور که صبح امروز به همراه نایب قهرمان المپیک سجاد انوشیروانی در نشست جامعه ورزشی و علاقمندان رشته وزنه‌برداری در اردبیل سخن می‌گفت، اظهار داشت: رشته وزنه‌برداری اردبیل از رشته‌های پرطرفدار، با بنیه و توانمندی است که در سال‌های اخیر به دلایل مختلف به ویژه ضعف مدیریتی دچار رکود شده به طوری که نتوانسته‌ایم در کشور به ویژه در رشته پایه رشد و توسعه حقیقی را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: مسئولان هیئت وزنه‌برداری استان اردبیل به جای پرداختن به مسایل پایه‌ای در ورزش سعی کردند بیشتر کارهای تبلیغی و حاشیه‌ای را انجام دهند در حالی که ما امروز ورزشکاران مستعدی را در استان داریم و باید با توجه جدی به توانمندی آنها سعی کنیم بار دیگر در سطح ملی و حتی جهانی در این رشته درخشش داشته باشیم.

دارنده مقام پنجم المپیک لندن بیان داشت: حضور افرادی خارج از جامعه و خانواده وزنه‌برداری سبب می‌شود تا به کارها به صورت اساسی خدشه وارده شده و نتوانند آنگونه که شایسته است در این حوزه فعالیت کنند.

محمدپور تصریح کرد: باید افراد دلسوز رشته در این منصب حضور داشته باشند تا ورزش وزنه‌برداری جان تازه‌ای گرفته و همچون اوایل دهه 80 بتوانیم در رده نونهالان و نوجوانان و حتی رده‌های سنی بالاتر به موفقیت برسیم.

وی در ادامه بیان داشت: ورزش وزنه‌برداری از رشته‌های سخت و بسیار طاقت‌فرسایی است که قهرمانی در آن تنها با ممارست و تمرین به دست می‌آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این ورزشکار اردبیلی با انتقاد از مسئولان استان در بی‌توجهی به قهرمانان به ویژه شرکت‌کنندگان در المپیک 2012 لندن اظهار داشت: در حد انتظار از این قهرمانان در استان تجلیل نشد و عده‌ای سعی کردند تنها رفع تکلیف کنند در حالی که مدال‌آوران انتظار دارند در حد شأن و نام آنها تجلیل استانی و کشوری صورت بگیرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول