اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته

جهیزیه 300 نوعروس بویین زهرایی تأمین شد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بویین زهرا گفت: بیش از 300 نوعروس زیرپوشش بویین زهرایی در سال گذشته از حمایت‌های این کمیته در امر خرید جهیزیه بهره‌مند شدند.

جهیزیه 300 نوعروس بویین زهرایی تأمین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الله غلامی ظهر امروز در جلسه کمیته امداد شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه توسعه مشارکت‌های مردمی از برنامه‌های اولویت‌دار این کمیته برای سال جاری است، اظهار کرد: این اقدام‌ با هدف کمک‌رسانی و دستگیری هرچه بهتر از نیازمندان، ایتام و خانوار‌های زیر پوشش صورت می‌گیرد.

وی افزود: برنامه‌های بلندمدتی در این کمیته در حال برنامه‌ریزی است که این مهم نیز برای خدمت‌رسانی بی‌منت به افراد ناتوان و نیازمند جامعه است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا با اشاره به فعالیت‌های این کمیته در راستای خرید و اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند و زیرپوشش تصریح کرد: در سال گذشته بنابر آمار جمع‌آوری شده از سوی این کمیته بیش از 300 نوعروس و زوج جوان بویین زهرایی از کمیته امداد شهرستان بویین زهرا کمک هزینه خرید جهیزیه و مایحتاج زندگی دریافت کرده‌اند.

غلامی ادامه داد: جمع مبالغی که برای این منظور در سال گذشته به نیازمندان اختصاص داده شده، بیش از دو میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه امر دستگیری از خانواده‌های نیازمند و کمک به معاش آنان از ثواب بسیاری در نزد خداوند متعال برخوردار است، بیان کرد: خیرانی که به چنین کاری اقدام می‌کنند در دنیا و آخرت مورد رحمت و مغفرت الهی قرار گرفته و در زندگی مادی خویش نیز شامل برکات فراوانی می‌‌شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه این کمیته در حوزه جمع‌آوری زکات نیز جایگاه بسیار ارزشمند و خوبی را نسبت به شهرستا‌ن‌های دیگر استان قزوین دارد، تصریح کرد: این مهم بیانگر عمق اعتقادات و باور‌های مذهبی مردم و شهروندان این شهرستان است که با پرداخت به موقع زکات خویش موجب افزایش اقتدار اسلامی می‌شوند.

غلامی ادامه داد: همچنین تاکنون افراد قابل‌توجهی از خیران در این شهرستان برای سرپرستی ایتام زیرپوشش اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی عنوان کرد: در سال جاری نیز طرح‌های مشارکتی فراوانی در این شهرستان به مرحله اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول