اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول جامعه خیران آستارا خبر داد

اهدای جهیزیه به نوعروسان بی‌سرپرست آستارا

خبرگزاری فارس: مسئول جامعه خیران آستارا از اهدای جهیزیه به 10 نوعروس بی‌سرپرست این شهرستان خبر داد.

اهدای جهیزیه به نوعروسان بی‌سرپرست آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، بیژن حیادخت بعد از ظهر امروز در همایش جامعه خیران این شهرستان با بیان اینکه مشارکت در امور خیر باید به دور از هرگونه ریاکاری باشد، اظهار کرد: در آموزه‌های دینی پنهانی بودن امور خیر موجب افزایش ثواب آن و جلب رضایت خداوند می‌شود.

وی یکی از اهداف برگزاری همایش خیران آستارا را جمع‌آوری کمک‌های خیران برای اهدای جهیزیه به نوعروسان بی‌سرپرست این شهرستان عنوان کرد و افزود: اهدای جهیزیه به 10 نفر از نوعروسان بی‌سرپرست که مدت‌هاست در انتظار آن هستند از ضروریات بوده اما در صورتی که میزان کمک‌های جمع‌آوری شده افزایش یابد به 50 نفر از نوعروسان بی‌سرپرست جهیزیه اهدا می‌کنیم.

رئیس کمیته امداد آستارا نیز در مراسم مذکور جامعه خیران این شهرستان را یکی از حامیان بزرگ مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آستارا عنوان کرد.

رحمت رجبی با اشاره به اینکه کمیته امداد آستارا 5 هزار نفر مددجو را زیر پوشش دارد، خاطرنشان کرد: سالانه حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان مستمری به این افراد پرداخت می‌شود که سرانه هر نفر به 40 هزار تومان هم نمی‌رسد.

وی ادامه داد: جامعه خیران آستارا با سابقه فعالیت 5 ساله خود در تمام اعیاد و مناسبت‌های اسلامی به ویژه در ماه مبارک رمضان بانی خیر و برکت می‌شود که هیچ بهانه‌ای بهتر از سفره افطار نیست.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول