اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج تأکید کرد

استفاده از دانش فنی در توسعه فضاهای سبز کلانشهر کرج

خبرگزاری فارس: شهردار کرج بر استفاده از دانش فنی در توسعه فضاهای سبز در کلانشهر کرج تأکید کرد.

استفاده از دانش فنی در توسعه فضاهای سبز کلانشهر کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در بازدید از فضاهای سبز برخی از مناطق شهرداری کرج اظهار داشت: جمعیت کلانشهر کرج و رشد روزافزون آن می‌طلبد تا فضاهای سبز در کرج توسعه یابد.

وی ادامه داد: البته برای رسیدن به اهداف مورد نظر باید از دانش فنی استفاده کرد تا بتوانیم فضاهای سبز بیشتری را داشته باشیم.

این مسئول گفت: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در رشد و توسعه فضاهای سبز در این کلانشهر، اما هنوز نتوانسته‌ایم این مهم را به استانداردهای لازم برسانیم.

آقازاده تأکید کرد: استفاده درست و بهینه از این فضاها، عدم تخریب و آلوده کردن آنها از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌توانیم فضاهای سبز موجود را نگهداری کنیم.

وی عنوان کرد: اجرای طرح‌های جامع فضاهای سبز و کار کارشناسی و همچنین استفاده  از تجربیات شهرهای موفق در اجرای فضاهای سبز نیز می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری کند.

این مسئول با اشاره به اهمیت توسعه و رشد فضاهای سبز در کرج افزود: باید اقدامات اساسی را به منظور توسعه این فضاها و تأمین نیازهای مردم انجام دهیم.

آقازاده بیان داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان پارک‌های کرج باید رشد و توسعه فضاهای سبز در مناطق مختلف باشد تا بتوانیم نیازهای مردم در این زمینه را تأمین کنیم تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

وی خاطرنشان کرد: برخی از مناطق کرج با کمبود فضاهای سبز مواجه است و این میزان فضاهای سبز نمی‌تواند پاسخگوی نیاز شهروندان در این مناطق باشد.

شهردار کرج اضافه کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که فضاهای سبز در تمام مناطق به صورت یکسان ایجاد شود.

آقازاده اذعان داشت: کلانشهر کرج نیازمند کمربندهای سبز و سطوح گسترده فضای سبز است که تحقق این مهم نیازمند اراضی بزرگ می‌باشد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول