اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

اتحاد ملت تصمیم‌گیری‌های استکبار را با شکست مواجه می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر‌ بویین زهرا گفت: اتحاد میان ملت تصمیم‌گیری‌های استکبار را برای همیشه با شکست مواجه می‌کند.

اتحاد ملت تصمیم‌گیری‌های استکبار را با شکست مواجه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه صبح امروز با جمعی از رزمندگان این شهرستان دیدار کرد.

امام جمعه شهر‌ بویین زهرا در این دیدار ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: کسانی که در ماه رمضان با روزه‌داری خود را برای روز محشر آماده کردند قطعا در ایام دیگر سال خوشحال و مسرور بوده و پاداش یک ماه بندگی و اطاعت خالصانه خویش را دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) اسوه و الگوی تمام مسلمانان و شیعیان جهان هستند، تصریح کرد: به طور یقین پیروی از راه و رسم جاودانه و ارزشمند پیامبران تنها‌ترین راهی است که می‌توان انسان‌ها را به مقام و جایگاه اصلی خویش که همانا قرب الهی است رسانده و موجب عزت اسلامی شود.

امام جمعه شهر بویین زهرا با برشمردن فواید و آثار ارزشمند روزه‌داری ماه مبارک رمضان بیان کرد: پاکی و خلوص نیت از جمله برکاتی است که انسان پس از اتمام ماه مبارک رمضان بدان دست پیدا می‌کند.

زرینه با اشاره به تلاش استکبار در خنثی‌سازی خیزش‌های مردمی مسلمانان در جای‌جای جهان اسلامی ابراز کرد: ملت‌های مسلمان با پیروی از آئین اسلام و پیشوایان دینی هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهند، دشمنان و مزدوران برآنان تسلط یافته و سبب ریشه‌کنی و انحطاط اسلام شوند.

وی همراهی و هم‌فکری بین دستگاه‌های مختلف در کشور را زمینه‌ساز جهش و تحول بزرگ اقتصادی و سازندگی دانست و افزود: هرگاه که این نظم و هماهنگی در بین مسئولان و ملت کمرنگ شود به طور یقین زمان انحطاط ارزش‌ها و آرمان‌ها در جامعه فرا رسیده و دشمنان و گروه‌های مستکبر بر اراده و عزم راسخ آحاد مسلمانان تسلط پیدا می‌کنند.

امام جمعه شهر بویین زهرا با اشاره به لزوم اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و پویای اجتماعی بیان کرد: تحقق رسالت انقلاب اسلامی امروز در گرو همت تک‌تک ایرانیان عزیز قرار داشته و همه در برابر قداست و پاکی خون شهدا مسئول هستیم.

زرینه ادامه داد: تداوم سیره امام راحل در نظام باید دغدغه و کار مشترک تمام کارگزاران قرار گیرد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول