اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی مدیر‌کل آموزش و پرورش گیلان:

توزیع کتاب‌های درسی در گیلان آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی مدیر‌کل آموزش و پرورش گیلان از توزیع کتاب‌های درسی دوره دوم و سوم راهنمایی و متوسطه از امروز در استان خبر داد.

توزیع کتاب‌های درسی در گیلان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد رمضانی صبح امروز در جریان توزیع و بازدید از کتاب‌های درسی دانش‌آموزان استان اظهار کرد: توزیع کتاب‌های درسی در دو مقوله کتاب‌هایی که به اداره‌ها می‌دهیم، انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز کتاب‌های درسی دوره راهنمایی و متوسطه در سطح استان توزیع می‌شود، تصریح کرد: 70 نماینده کتابفروشی گیلان کتاب‌های درسی دانش‌آموزان را توزیع می‌کنند.

این مسئول درباره قیمت کتاب‌های درسی اضافه کرد: والدین دانش‌آموزان قیمت پشت جلد کتاب‌های درسی را پرداخت کنند و در صورت مشاهده تخلف و دریافت وجه خارج از پشت جلد کتاب موارد را به آموزش و پرورش اطلاع دهند.

وی با اشاره به اینکه توزیع کتاب‌های درسی به تدریج در استان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: تاکنون 33 هزار و 542 دوره کتاب درسی پایه نخست ابتدایی، 31 هزار و 578 پایه دوره دوم ابتدایی، 30 هزار و 562 دوره سوم ابتدایی، 30 هزار و 701 دوره چهارم ابتدایی، 31 هزار و 675 دوره پایه پنجم ابتدایی و 32 هزار و 258 دوره ششم ابتدایی تهیه شده است.

به گفته رمضانی، کتاب‌های پیش دانشگاهی تجربی در 6 هزار و 170 جلد، ریاضی در 5 هزار و 890 جلد و فنی‌ و حرفه‌ای در 250 هزار جلد تهیه شده است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول