اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

تغییرات کتاب‌های درسی نقطه مثبت سند تحول بنیادین است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: تغییرات کتاب‌های درسی با نگرش عمیق، مهم‌ترین نقطه مثبت سند تحول بنیادین است.

تغییرات کتاب‌های درسی نقطه مثبت سند تحول بنیادین است

عفت شریعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: از دیگر نقاط مثبت طرح تحول آموزش و پرورش می‌توان به ساماندهی دوره‌های تحصیلی از ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان اشاره کرد که از نقاط مثبت سند تحول بنیادین است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: ضعفی در سند تحول بنیادین نمی‌بینم، مگر اینکه در اجرای این سند توجه ویژه صورت نگیرد، که با این عزمی که در مسئولان وزارت آموزش و پرورش می‌بینم، نقاط ضعف بسیار اندکی که ممکن است در اجرای طرح وجود داشته باشد نیز قابل برطرف کردن است.

شریعتی ادامه داد: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، نقطه عطفی در آموزش و پرورش کشور است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در مدت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آموزش و پرورش با فراز و فرودهایی و نیز مشکلاتی در امر آموزش رو به ‌رو شد.

شریعتی افزود: خوشبختانه با پیگیری وزیر آموزش و پرورش و متولیان آموزشی کشور علاوه بر رفع این مشکلات، سند تحول آموزش و پرورش نیز پس از سه دهه به بار نشسته است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس افزود: تحول بنیادین، یعنی تحول در همه امور کشور، تحول در فرهنگ، صنعت و تولید که خاستگاه همه این تحولات در وزارتخانه مادر یعنی آموزش و پرورش است.

شریعتی خاطرنشان کرد: امیدوارم آموزش و پرورش تا افق 1404 بتواند دستاوردهای اجرایی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش را به عرصه ظهور برساند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در عرصه اجرایی شدن سند تحول بنیادین، مجلس و دولت کمک ویژه‌ای در ابعاد مختلف به وزارت آموزش و پرورش باید داشته باشند چرا که تمام امید ما به جوانان و نوجوانان است که محصول اولیه آموزش و پرورش هستند.

شریعتی گفت: در حال‌ حاضر که شاهد بیداری جهان اسلام و مسلمانان جهان هستیم به‌ گونه‌ای که آنان آینده خودشان را در الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران می‌دانند و تحول بنیادین در آموزش و پرورش می‌تواند مورد توجه و عملکرد کشورهای مسلمان بیدار شده و آزاد شده از قید نظام سلطه باشد.

انتهای پیام/م20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول